کتابخانه بین المللی

از کتابخانه بخش هتل کتاب هتل نیوز می توانید کتاب مورد علاقه خود را در حوزه هتلداری با جزئیات بررسی و در صورت تمایل دانلود نمائید.


بازاریابی و رفتار مصرف‌کننده در صنعت هتلداری + فایل PDF

بازاریابی و رفتار مصرف‌کننده در صنعت هتلداری + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز – کتاب بازاریابی و رفتار مصرف‌کننده در صنعت هتلداری ( Hospitality Marketing and Consumer Behavior ) تلاش می‌کند تا چگونگی ایجاد خاطرات و تجربیات شاد برای میهمانان در این صنعت را تشریح کند. ایجاد یک تجربه بی‌نظیر و شاد، یک فرایند کلیدی است که بر سودآوری و رشد یک شرکت هتلداری تاثیر چشمگیری دارد. بر اساس نظرات خوانندگان، این کتاب عوامل جدیدی را مورد بررسی قرار می‌دهد که موجب ایجاد تجربیات مثبت و شاد برای میهمانان می‌شوند. این کتاب در رابطه با بازاریابی و رفتار میهمان در صنعت هتلداری، مطالب خوب و ارزنده‌ای را ارائه می‌کند. در محتوای فصول مختلف این کتاب می‌توان به این نکته اشاره داشت که سعی شده است تا پویایی اقتصادهای نو ظهور، بررسی و تشریح شده و درس‌هایی از بهترین شیوه‌های عملیاتی در سراسر جهان در حوزه هتلداری گردآوری شود. از جمله مهمترین سرفصل‌های این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد تجریه میهمان چگونه تجربه‌ای فراموش نشدنی برای میهمانان ایجاد کنیم؟ درس‌هایی از ایجاد تجربه میهمان ارزیابی کیفیت غذا، خدمات و تجربه میهمان شایستگی‌های سرمایه انسانی جنبه‌های کیفیت قیمت‌گذاری تکنولوژی رسانه‌های اجتماعی  جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 30/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 30/اردیبهشت/1398
توسعه پارادایم‌ها و الگوها در صنعت هتلداری و‌ گردشگری در کشورهای در حال توسعه + فایل PDF

توسعه پارادایم‌ها و الگوها در صنعت هتلداری و‌ گردشگری در کشورهای در حال توسعه + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب توسعه پارادایم‌ها و الگوها در صنعت هتلداری و‌ گردشگری در کشورهای در حال توسعه ( Evolving Paradigms in Tourism and Hoapitality in Developing Countries ) یک کتاب بسیار مفید در حوزه مطالعات هتلداری و گردشگری محسوب می‌شود. بخش‌های اصلی و عملیاتی این کتاب در برداشت‎هایی از کشور هند، رخ می‌دهد که در واقع مورد مطالعاتی این حوزه نیز محسوب می‌شود. به عبارت دیگر مورد مطالعاتی و تحقیقاتی مطالب علمی این کتاب از کشور هند است. مطالبی که در این‌ کتاب خواهید خواند، عبارتند از: مدیریت مقصد و رقابت‌پذیری مداخله مدیریت مقصد به وسیله سازمان‌هایی که شایستگی جهانی دارند پلیس گردشگری: چالش‌ها و فرصت‌های سیستم پلیسی گردشگری در هند مدیریت بازدیدکنندگان و مشارکت جامعه در یک مقصد اکوتوریسم مدیریت پسماند انگیزش کارمندان و فرهنگ سازمانی در هتلداری شرکت دادن کارمندان در سازمان‌های گردشگری توسعه استعدادها در صنعت گردشگری و موضوعات دیگری از این قبیل جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 29/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 30/اردیبهشت/1398
اصول برنامه‌ریزی منو + فایل PDF

اصول برنامه‌ریزی منو + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب اصول برنامه‌ریزی منو ( Fundamentals of Menu Planning ) خلاصه‌ای از جنبه‌های کلیدی برنامه‌ریزی منوها از جمله طراحی، نوشتن، قیمت‌گذاری و بازاریابی یک منو را ارائه می‌دهد.  بررسی آخرین روند منو نویسی در صنعت هتلداری نشان می‌دهد که چگونه تحقیقات، نظرسنجی‌ها و تجزیه و تحلیل فروش در طراحی و برنامه‌ریزی یک منوی موفق در هتل‌ها و رستوران‌ها، نقش کلیدی و اساسی خواهند داشت. کتاب "اصول برنامه‌ریزی منو" در ویرایش سوم، مرور کلی از جنبه‌های کلیدی برنامه‌ریزی همراه با ارائه طرح‌های عملیاتی است. در این کتاب می‌توانید علاوه بر دستیابی به اطلاعات تغذیه‌ای و منونویسی بروز از مجموعه گسترده‌ای از منوهای نمونه، منابع جدید و ضمیمه‌های متنوع، فرم‌های متعدد، جداول و برگه‌ها و بررسی مشکلات و نمونه‌های امروزی در محیط‌های کاری نیز بهره ببرید. این کتاب یک راهنمای عملی برای موفقیت هتل‌ها و رستوران‌ها به حساب می‌آید. از بخش‌های مختلف این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: روندهای ارائه سرویس  پیش غذاها سوپ‌ها سالادها ساندویچ‌ها دسرها نوشیدنی‌ها منوی چای مراحل اولیه بازاریابی تحلیل بازار اصول تغذیه و منو نویسی انواع منو نویسی منوی صبحانه منوی ناهار منوی میان وعده منوی شام منوی مخصوص اقوام منوی مراسم خاص منوی بیرون بر منوی روم سرویس منوی موسسات منوی دسرها و ده‌ها موضوع علمی و عملی دیگر جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 25/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 30/اردیبهشت/1398
بهترین نمونه‌های عملی در بازاریابی و مدیریت هتلداری و گردشگری + فایل PDF

بهترین نمونه‌های عملی در بازاریابی و مدیریت هتلداری و گردشگری + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز – کتاب بهترین نمونه‌های عملی در بازاریابی و مدیریت هتلداری و گردشگری ( Best Practices in Hospitality and Tourism Marketing and Management ) یکی از نمونه کتاب‌های عملی در صنعت گردشگری و هتلداری است. این کتاب به تحلیل تاثیرات مثبتی می‌پردازد که گردشگری بر کیفیت زندگی ساکنان مقاصد گردشگری دارد. همچنین به بررسی میزان تاثیر گردشگری بر زندگی گردشگران و لذت گردشگران از تجربه بازدید از یک مقصد، می‌پردازد. کتاب بهترین نمونه‌های عملی در بازاریابی و مدیریت هتلداری و گردشگری، تاثیرات مهم تئوریک و تجربی و همچنین نمونه‌های مطالعاتی مرتبط با کیفیت زندگی در رابطه با بازاریابی و مدیریت هتلداری و گردشگری را بیان می‌کند. این کتاب در واقع نتیجه تلاش‌هایی است که بسیاری از محققان از سراسر جهان برای تشریح و مشخص کردن این حوزه جدید از تحقیقات، انجام داده‌اند و تلاش کرده‌اند تا در مورد ارتباط میان گردشگری و کیفیت زندگی ساکنین مقاصد گردشگری و همچنین صنعت هتلداری به تولید علم بپردازند. در پایان بایستی گفت، این کتاب یک مرجع واقعی و دقیق برای محققان، دانش‌آموزان و متخصصان در هتلداری، بازاریابی و مدیریت گردشگری به حساب می‌آید. جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 24/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 30/اردیبهشت/1398
حسابداری مالی هتلداری + فایل PDF

حسابداری مالی هتلداری + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب حسابداری مالی هتلداری ( Hospitality Financial Accounting ) توسط برخی از معتبرترین نویسندگان در حوزه حسابداری، نوشته شده است. از آنجایی که حوزه صنعت هتلداری در سطح جهان رشد و گسترش یافته است، متخصصین این صنعت امروزه باید بتوانند حسابداری مالی را در سطحی بالاتر و پیچیده‌تر از قبل، درک کنند. خوانندگان در نسخه دوم این کتاب، می‌توانند مقدمه کاملی از اصول حسابداری را مطالعه نموده و به وضوع درک کنند که این مفاهیم، چگونه به تمامی جنبه‌های صنعت هتلداری مرتبط می‌شوند. مفاهیم کتاب حسابداری مالی هتلداری بر اساس آخرین تحولات در زمینه حسابداری و هتلداری بروز شده است. این کتاب ابتدا به مقدمات حسابداری مالی می‌پردازد و سپس به دانشجویان صنعت هتلداری نشان می‌دهد که چگونه صورت‌های مالی را تجزیه و تحلیل نموده و با مسائل روزانه در این مورد در هنگام کار در یک هتل، برخورد کنند. جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 21/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 30/اردیبهشت/1398
مقدمه‌ای بر صنعت هتلداری – نسخه هفتم + فایل PDF

مقدمه‌ای بر صنعت هتلداری – نسخه هفتم + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز - نسخه هفتم کتاب مقدمه‌ای بر صنعت هتلداری ( Introduction to Hospitality Industry ) پایه‌ای برای پیشرفت در صنعت هتلداری امروز، محسوب می‌شود که موارد زیادی از جمله موضوعات مالی تا عملیات هتلداری را پوشش می‌هد. نویسندگان در هفتمین نسخه از کتاب مقدمه‌ای بر صنعت هتلداری، متن را به طور کامل بروز کرده‌اند و مطالب مفیدی در خصوص شرکت‌های جدید و نوظهور، فناوری‌های جدید و روش‌های جدید کسب و کار را مورد بررسی قرار داده‌اند. مطالبی این نسخه از کتاب، عبارت است از؛  قسمت اول: چشم‌انداز شغلی در صنعت هتلداری قسمت دوم: خدمات غذا کسب و کار رستوران عملیات رستوران سازمان‌ها و شرکت‌های درگیر در صنعت رستوران؛ زنحیره‌ای، مستقل یا فرانشیز؟ رقابت در خدمات مواد غذایی سرویس غذا در محل هتل مسائل مربوط به خدمات ارائه غذا قسمت سوم: اقامتی برآورده کردن نیازهای میهمان هتل و فعالیت‌های اقامتی قدرت‌هایی که کسب و کار هتل را شکل می‌دهند رقابت در کسب و کار اقامتی بخش چهارم: مسافرت و گردشگری بخش پنجم: هتلداری به عنوان یک صنعت خدماتی نقش خدمات در صنعت هتلداری جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 18/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 30/اردیبهشت/1398
مقدمه‌ای بر مدیریت در صنعت هتلداری + فایل PDF

مقدمه‌ای بر مدیریت در صنعت هتلداری + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب مقدمه‌ای بر مدیریت در صنعت هتلداری ( Managemet In Hospitality Industry ) دانشجویان را برای اهدافی که برای رشد در این صنعت نیاز دارند، آماده می‌کند. از آنجایی که رشد اقتصاد جهانی، اکوتوریسم، تجارت اینترنتی و تغییر تقاضای مصرف‌کنندگان، تنها برخی از عوامل در این صنعت هیجان‌انگیز و پویاست، دانشجویانی که برای کار در هتلداری آماده می‌شوند، باید به سرعت درگیر فعالیت‌های عملی در این حوزه شوند. کتاب مقدمه‌ای بر مدیریت در صنعت هتلداری که متن آن به صورت کامل توسط نویسندگان بروزرسانی شده است، موضوعات مالی و مسائل عملیاتی در صنعت هتلداری را پوشش می‌دهد. از سوی دیگر شرکت‌های در حال ظهور، فناوری‌های جدید و راه‌های جدید کسب و کار از جمله موارد مطرح شده در این کتاب هستند. دانشجویان و فراگیران هتلداری پس از اتمام موفقیت‌آمیز این متن با یک نمای کلی بسیار قوی از صنعت، دیدگاهی متناسب با جهان امروز، مسائل و چالش‌های اصلی در این زمینه و بسیاری از مسیرهای حرفه‌ای که در انتظار آنهاست، آشنا می‌شوند. جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش، اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 8/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 30/اردیبهشت/1398
علم مدیریت در هتلداری و گردشگری + فایل PDF

علم مدیریت در هتلداری و گردشگری + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز -  کتاب علم مدیریت در هتلداری و گردشگری ( Managemetn Science in Hospitality and Tourism ) حاوی اطلاعاتی است که از منابع معتبر، نویسندگان سرشناس و مطالب مورد توجه، استخراج شده و به عنوان یک مرجع موثر و منحصر بفرد بر برنامه‌های کاربردی علم مدیریت متمرکز است.  بخش اول از این کتاب، مفهوم کاربرد علم مدیریت در هتلداری و گردشگری و مسائل مرتبط در این حوزه را تشریح می‌کند و بخش دوم بر کاربرد علم مدیریت همراه با مفهوم، فعالیت‌های تجربی و بهترین نمونه‌های عملی در این زمینه تمرکز دارد. نمونه‌های ذکر شده در این بخش، از بهترین فعالیت‌ها برگرفته شده است که پیش از این ثمربخش بوده‌اند. کتاب علم مدیریت در هتلداری و گردشگری در بخش آخر بر چالش‌های پیش رو و مسیرهای تحقیق در آینده تمرکز می‌کند.این کتاب در واقع فراتر از مباحث مدیریت درآمد است و موضوعات گسترده‌ای را در برنامه‌های کاربردی علم مدیریت، پوشش می‌دهد. محققان و دانشجویان هتلداری و گردشگری، این کتاب را بسیار مفید توصیف کرده‌اند زیرا حاوی فصل های زیر است: تجزیه و تحلیل داده‌ها تجارت الکترونیک و تکنولوژی  درآمد و مدیریت عملکرد  روش‌های بهینه‌سازی  تخصیص منابع برنامه‌ریزی برای هدف برنامه‌ریزی پویا مدل‌های زنجیره مارکوف تحلیل و تشخیص روند  اندازه‌گیری پتانسیل و جذابیت در توسعه گردشگری اندازه‌گیری عملکرد و استفاده از شاخص‌ها در هتلداری و گردشگری در پایان می‌توان گفت، مدیران و دانشجویان هتلداری و گردشگری به عنوان مدیران آینده در این صنعت، می‌توانند برای درک عمیق از اهمیت تجزیه و تحلیل داده‌ها، تفسیر و تولید اطلاعات و نقش هوش در تصمیم گیری از کمک این کتاب بهره‌های فراوانی ببرند. جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش، اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 5/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 5/اردیبهشت/1398
مدیریت کارآفرینی و کسب و کارهای کوچک در صنعت هتلداری + فایل PDF

مدیریت کارآفرینی و کسب و کارهای کوچک در صنعت هتلداری + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کسب و کارهای کوچک، ستون صنعت هتلداری محسوب می‌شوند و حدودا بین 75 تا 95 درصد از کل شرکت‌های جهان در این صنعت را تشکیل می‌دهند. همچنین تعداد کارآفرینان در این حوزه در ده سال گذشته در سراسر جهان به طور چشمگیر و یکنواختی افزایش یافته است. کتاب مدیریت کارآفرینی و کسب و کارهای کوچک در صنعت هتلداری (Entrepreneurship & Small Business Management ) به چهار بخش تقسیم می‌شود که در هر بخش به صورت مرحله به مرحله پیشروی کرده و پایه‌های این صنعت را تشکیل می‌دهد. این چهار بخش عبارت است از؛  تعاریف و دیدگاه‌های نظری و محتوایی از مفهوم تا واقعیت طرح کسب و کار رشد کسب و کار و آینده آن تمامی فصول کتاب مدیریت کارآفرینی و کسب و کارهای کوچک در صنعت هتلداری برای دانشجویان این صنعت در هر سطحی، ایده‌آل است زیرا از آنها خواسته می‌شود تا با استفاده از فعالیت‌های تمرین تفکر به مطالعه و بررسی مطالب آن بپردازند. تمرینات ارائه شده در این کتاب همراه با مطالعات موردی، اهداف فصل، تمرین‌های عملی و تمرین‌های تجربی، این امکان را به فراگیران می‌دهد تا هم به طور جدی در مورد موضوعات، مفاهیم و مسائل فکر کنند و هم این موارد را در تعدادی از سناریو‌های پیشنهاد شده به صورت عملی به کار گیرند. از جمله مهمترین ویژگی‌های کلیدی این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. با بررسی برخی از مفاهیم کلیدی نظری و پایه‌گذاری و استفاده از آنها در سناریوهای واقعی کاری، مفاهیم تئوری و عملی حوزه کارآفرینی را در صنعت هتلداری و گردشگری بازبینی می‌کند.  با حرکت بین استراتژی و عملیات و بررسی این دو، ارتباط بین این دو را مشخص کرده و توضیح می‌دهد که چگونه هر دو دیدگاه برای موفقیت کارآفرینی ضروری است. با بحث و گفتگو درباره برخی چالش‌ها و فرصت‌ها و نیز از طریق ارائه دانش و مهارت‌های لازم برای شروع یک کسب و کار کوچک، و چگونگی ایجاد شانس موفقیت در آن، باعث ایجاد فرصت‌ها و علاقه در این حوزه در صنعت هتلداری و گردشگری می‌شود. جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 28/فروردین/1398       آخرین ویرایش: 30/اردیبهشت/1398
مدیریت بازاریابی در صنعت هتلداری + فایل PDF

مدیریت بازاریابی در صنعت هتلداری + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‎‌نیوز - کتاب مدیریت بازاریابی در صنعت هتلداری ( Hospitality Marketing Management ) به بررسی اصول بازاریابی با رویکرد عملی در این صنعت، می‌پردازد. این کتاب حاوی مطالب اصلی و پایه‌ای در حوزه بازاریابی هتلداری است که به طور خاص به دانشجویان هتلداری کمک فراوانی می‌کند. کتاب مدیریت بازاریابی در صنعت هتلداری بر خلاف متون بازاریابی سنتی که در برنامه‌های کسب و کار یافت می‌شوند و بر نظریه‌های غیرعلمی استوار هستند، راهکارهای عملی و قطعی ارائه می‌دهد. سرفصل‌های اصلی در این کتاب، بازاریابی گردشگری را پوشش داده و به بیان ویژگی‌های جدید در تکنولوژی بازاریابی و پیامدهای آن در صنعت می‌پردازد. در میان مطالب این کتاب می‌توانید رویکردی جدید و کاربردی جهت نظارت بر بازاریابی نیز بیابید. جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 26/فروردین/1398       آخرین ویرایش: 26/فروردین/1398
کدهای اخلاقی در هتلداری + فایل PDF

کدهای اخلاقی در هتلداری + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب کدهای اخلاقی در هتلداری ( Ethics of Hospitality ) با انجام یک مطالعه و تحقیق طولانی مدت و بررسی قومی و نژادی، آدب و رسوم جوامع محلی در حوزه‌های توسعه گردشگری در کشور "نیکاراگوئه" به این سوال پاسخ می‌دهد که چگونه میزبانان و میهمانان در هنگام دیدار با یکدیگر به هم خوشامد می‌گویند. این تحقیق توسط محققان و به دنبال رشته‌ای از فعالیت‌های توسعه پایدار گردشگری انجام شود. این گروه از محققان با هدف کمک، آموزش و مطالعه میزبان‌های محلی، سفر می‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز در حوزه‌های مدنظر خود را کسب کنند. کتاب کدهای اخلاقی در هتلداری در یک سطح گسترده‌تر به بررسی چگونگی انجام اصول میهمان‌نوازی و هتلداری بین میهمان و میزبان می‌پردازد. رویکرد نظری این کتاب بر اساس "اخلاق و کدهای رفتاری" است که می‌تواند پایه‌ای برای مسئولیت‌پذیری و پذیرش دیگران باشد. ایده‌های مطرح شده در این کتاب، نشان می‌دهد که هتلداری، مسئولیت‌پذیری و مشارکت، همگی نیاز به آمادگی ذهنی برای شناخت از خود دارند. در حقیقت این کتاب یک ابزار مفهومی برای تسهیل درک راه‌های جایگزین برای انجام همکاری است.  در پایان بایستی گفت که کتاب کدهای اخلاقی در صنعت هتلداری، می‌تواند مورد استفاده دانشجویان و محققان هتلداری، گردشگری، مطالعات توسعه، مطالعات فرهنگی و انسان‌شناسی، قرار گیرد. جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش، اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 19/فروردین/1398       آخرین ویرایش: 26/فروردین/1398
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...