کتاب برنامهریزیگردشگریوبازاریابیمقصد
نویسنده: Mark Anthony Camiller
این کتاب شامل مطالعات موردی از کسب و کارهای واقعی و همچنین بررسی کامل ادبیات آکادمیک مرتبط با برنامه ریزی گردشگری و بازاریابی مقصد می شود.
در این ویرایش جدید استراتژی های مختلف بازاریابی گردشگری مربوط به گردشگری فرهنگی، گردشگری رویدادها، گردشگری غذا، گردشگری مذهبی و همچنین گردشگری آب گرم و تندرستی در میان سایر بخش ها تشریح شده است.
در عین حال، شامل مشارکت های بحث برانگیزی است که در مورد موضوعات مهمی که می تواند بر صنعت سفر و گردشگری تاثیر بگذارد، از جمله:
▫️مدیریت بحران
▫️رفتار مصرف کننده و برنامه ریزی
▫️سازماندهی و اجرای شیوه های گردشگری مسئولانه
▫️مسائل محیط بازاریابی که می تواند بر پایداری بلندمدت مقصدها توضیح می دهد.