صفحه اصلی / کتابخانه بین المللی / برنامه‌ریزی‌ گردشگری‌ و‌ بازاریابی‌ مقصد
برنامه‌ریزی‌ گردشگری‌ و‌ بازاریابی‌ مقصد - تصویر 1

برنامه‌ریزی‌ گردشگری‌ و‌ بازاریابی‌ مقصد

ایجاد شده: 11/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 11/بهمن/1402

کتاب برنامه‌ریزی‌گردشگری‌و‌بازاریابی‌مقصد

نویسنده: Mark Anthony Camiller

این کتاب شامل مطالعات موردی از کسب و کارهای واقعی و همچنین بررسی کامل ادبیات آکادمیک مرتبط با برنامه ریزی گردشگری و بازاریابی مقصد می شود.

در این ویرایش جدید استراتژی های مختلف بازاریابی گردشگری مربوط به گردشگری فرهنگی، گردشگری رویدادها، گردشگری غذا، گردشگری مذهبی و همچنین گردشگری آب گرم و تندرستی در میان سایر بخش ها تشریح شده است.

در عین حال، شامل مشارکت های بحث برانگیزی است که در مورد موضوعات مهمی که می تواند بر صنعت سفر و گردشگری تاثیر بگذارد، از جمله:

▫️مدیریت بحران
▫️رفتار مصرف کننده و برنامه ریزی
▫️سازماندهی و اجرای شیوه های گردشگری مسئولانه
▫️مسائل محیط بازاریابی که می تواند بر پایداری بلندمدت مقصدها توضیح می دهد.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...