کتابخانه بین المللی

از کتابخانه بخش هتل کتاب هتل نیوز می توانید کتاب مورد علاقه خود را در حوزه هتلداری با جزئیات بررسی و در صورت تمایل دانلود نمائید.


 اقتصاد مقاصد گردشگری: تئوری و عمل

اقتصاد مقاصد گردشگری: تئوری و عمل

 کتاب اقتصاد مقاصد گردشگری: تئوری و عمل✍نویسنده : Norbert Vanhoveارزیابی گردشگری، برای مثال تجزیه و تحلیل رقابت و ارزیابی پروژه‌های گردشگری، کار آسانی نیست.در کتاب حاضر تحت عنوان "اقتصاد مقاصد گردشگری: تئوری و عمل" یک راهنمای مختصر برای جنبه های اقتصادی گردشگری  به صورت یکپارچه برای تفسیر روش اندازه گیری عرضه، تقاضا، روندها و اثرات ارائه می دهد.ویرایش چهارم کتاب «اقتصاد مقاصد گردشگری» با اصلاح و به‌روزرسانی، راهنمای جنبه‌های اقتصادی گردشگری را برای دانشجویان و شاغلین ارائه می‌کند تا روش‌های اندازه‌گیری عرضه، تقاضا، روندها و تأثیرات و همچنین نقش گردشگری در استراتژی توسعه را برای مقاصد و توسعه منطقه ای کشف کنند.در این ویرایش سه فصل کاملاً جدید در مورد گردشگری بیش از حد، تروریسم و ​​بیماری های همه گیر و توسعه پایدار اضافه شده که اهمیت مدیریت ریسک و استراتژی پایدار در رابطه با مدیریت گردشگری را پوشش می دهد.همچنین محتوای جدیدی در مورد تغییرات آب و هوایی، Airbnb، تاثیر رویدادها و توسعه گردشگری پایدار را شامل شده است.

ایجاد شده: 9/اسفند/1402       آخرین ویرایش: 9/اسفند/1402
 گردشگری و سرمایه گذاری مستقیم خارجی

گردشگری و سرمایه گذاری مستقیم خارجی

کتاب گردشگری و سرمایه گذاری مستقیم خارجینویسنده : H. Cristina Jonssonاین کتاب اولین کتابی است که موضوعات، چالش‌ها و چشم‌اندازهای ارائه‌شده توسط سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی (FDI) در گردشگری را بررسی می‌کند، موضوعاتی که با توجه به همه‌گیری COVID-19 و پیامدهای اقتصادی مرتبط است.همچنین بررسی پدیده گردشگری و سرمایه گذاری مستقیم خارجی (TFDI) با توجه به رویکردهای توسعه گردشگری انعطاف‌پذیر می‌پردازد و شامل بحث در مورد تأثیرات یک بیماری همه‌گیر جهانی بر گردشگری است.این کتاب شامل برآوردهای اولیه از آسیب به اقتصاد گردشگری و TFDI در سال ۲۰۲۰ و پس از آن است. این بررسی می‌کند که چگونه همه‌گیری COVID-19 ممکن است جامعه، اقتصاد و گردشگری را تغییر دهد.این کتاب از طریق مجموعه‌ای از فصول با تمرکز بر اصول، شیوه‌ها و طیف متنوعی از مطالعات موردی مقاصد، TFDI را از دیدگاه‌های اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی و مقرراتی در نظر می‌گیرد.

ایجاد شده: 4/اسفند/1402       آخرین ویرایش: 4/اسفند/1402
 گردشگری پایدار در قاره آمریکا

گردشگری پایدار در قاره آمریکا

کتاب گردشگری پایدار در قاره آمریکاکتاب گردشگری پایدار در آمریکا خواننده را با ایجاد گردشگری پایدار در سراسر منطقه آشنا می کند.این کتاب که در هشت فصل تنظیم شده است , تکامل و کاربرد این مفهوم در آمریکا را از ریشه های آن و همچنین مستند کردن داستان های موفقیت سیاست گردشگری پایدار و اجرای آن از چندین کشور در آمریکا مورد بحث قرار می دهد.مطالعات موردی کشوری و منطقه ای به طور انتقادی بررسی می کنند که گردشگری پایدار در مقصد چه معنایی دارد و به این موضوع می پردازند که چگونه در عمل مفهوم پایداری می تواند برای نشان دادن نتایج در موقعیت های مختلف فرهنگی و اکولوژیکی از مکان های بومی محلی گرفته تا محیط های شهری ساخته شود .این کتاب یافته های مهمی را ارائه می دهد که شامل مطالب زیر است :تحقیق از دانشگاهیان و تجربیات کسانی که در حوزه میراث فرهنگی فعالیت می کنند.معیارها و شاخص های گردشگری پایدار تدوین شده توسط GTC و سایر استانداردها، شاخص ها و رصدخانه های مرتبط با UNWTOداستان های موفقیت مدیریت مقاصد گردشگری غرب و به کارگیری درس های مرتبط با آن در آمریکاجهت کسانی که نیاز به مطالعه و مدیریت مقاصد تحت تاثیر دارند.

ایجاد شده: 6/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 6/بهمن/1402
مدیریت انقلاب هوشمند در شرکت های گردشگری: نوآوری و ارزش آفرینی در عصر داده

مدیریت انقلاب هوشمند در شرکت های گردشگری: نوآوری و ارزش آفرینی در عصر داده

کتاب مدیریت انقلاب هوشمند در شرکت های گردشگری: نوآوری و ارزش آفرینی در عصر دادهنویسنده :  Francisco Navarro-Menesesاین کتاب آخرین و مرتبط ترین پیشرفت ها در زمینه تحول هوشمند و شیوه های مدیریتی را ارائه می دهد که می تواند برای ادامه خلق ارزش در سال های آینده عملی شود.این کتاب که به چهار بخش اصلی و ۲۳ فصل تقسیم شده است، چالش هایی که انقلاب هوشمند برای شرکت های گردشگری به ارمغان می آورد را با ارائه دانش به روز در مورد ادبیات، تحقیقات و تجربیات نویسنده برجسته می کند.فناوری‌های هوشمند گردشگری را متحول می‌کنند، زیرا تأثیر عمیقی بر نحوه رفتار گردشگران و نحوه تعامل شرکت‌ها با آنها و ایجاد ارزش دارند.در دسترس بودن روزافزون Big Data و پیشرفت های انجام شده در تکنیک های تجزیه و تحلیل داده ها، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء ، شروع به تغییر سازمان های گردشگری به روش هایی کرده است که قبلاً در نظر گرفته نشده بود.میزان پیچیدگی به دست آمده و سرعتی که این به اصطلاح انقلاب هوشمند با آن در حال رخ دادن است، به این معنی است که دست اندرکاران گردشگری که فاقد پیشینه دیجیتال و داده محور مربوطه هستند، در معرض خطر عقب ماندن قرار دارند و نمی توانند از فرصت های ارائه شده برای ایجاد مزیت های رقابتی پایدار استفاده کنند.این کتاب همچنین راهنمایی برای عمل به رهبران کسب وکار و کسانی که برای اولین بار به اصول انقلاب هوشمند نزدیک می شوند، فراهم خواهد کرد.

ایجاد شده: 6/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 6/بهمن/1402
دیدگاه‌های جهانی در مورد داستان سرایی استراتژیک در بازاریابی مقصد

دیدگاه‌های جهانی در مورد داستان سرایی استراتژیک در بازاریابی مقصد

کتاب دیدگاه‌های جهانی در مورد داستان سرایی استراتژیک در بازاریابی مقصدداستان ها همیشه بخشی از گردشگری بوده اند و گردشگران مشتاق به اشتراک گذاری و گوش دادن به داستان های مربوط به مقاصد بوده اند.مقصدها نیز با به اشتراک گذاشتن داستان ها با بازدیدکنندگان، هویت و تمایز ایجاد می کنند. به دست آوردن درک عمیق تری از نقشی که داستان ها در مقاصد بازاریابی و برندسازی ایفا می کنند.همچنین اینکه چگونه داستان سرایی از طریق تکنولوژی های موبایل دیجیتال می تواند به این اقدامات کمک کند، ضروری است.این کتاب یک مرجع کلیدی است که چارچوب های نظری و رویکردهای تجربی برای مطالعه داستان سرایی در گردشگری در سطوح سازمانی و مقصد، و از دیدگاه ارائه دهندگان تجربه و مشتریان ارائه می دهد.این منبع مرجع عالی برای بازاریابان، مدیران برند، آژانس های مسافرتی، مجریان تور، مدیران کسب وکار، مقامات دولتی، دانشجویان، متخصصان و دست اندرکاران صنعت گردشگری و مهمان نوازی منبع بسیار خوبی است.

ایجاد شده: 6/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 6/بهمن/1402
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...