کتاب تحلیل مدیریتی در هتلداری
کتاب "تحلیل مدیریتی در هتلداری" به تجزیه و تحلیل هدفمند فرصتهای منحصربفرد در هتلداری میپردازد.
مفاهیم این کتاب به تصمیمگیران کمک میکند تا دادههای بزرگ و ارزش آنها در این صنعت را درک کنند.
این کتاب توسط یک متخصص برجسته و تحلیلگر مشاغل و کارشناس خبره در صنعت هتلداری و گردشگری نوشته شده است و ارتباط مستقیمی بین دادههای بزرگ و هتلداری برقرار میکند و به شما نشان میدهد که چگونه میتوانید تجزیه و تحلیلها را در مدیریت استراتژیک یک هتل، استفاده کنید.
شما میآموزید که کدامیک از انواع دادهها مهم هستند، چگونه منابع دادهها را شناسایی کنید و چگونه میتوانید تجزیه و تحلیلها را در چندین فرایند تجاری ادغام کرده و یک فرهنگ تحلیلی کلی ایجاد کنید که اطلاعات را به بینش تبدیل کند.