کلیه اصول و قوانین هتل نیوز مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و کاربر نیز موظف است قوانین مرتبط با کاربر را مراعات نماید .
در ضمن در صورتی که در شرایط و قوانین هتل نیوز تغییراتی در آینده ایجاد شود در همین قسمت به روز رسانی می گردد و شما توافق می نمایید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هر گونه تغیر می باشد.
ماده ۱ : تعاریف
سایت : وب سایت گروه جامع و تخصصی هتلداری ایران به نشانی hoteldarnews.ir
مشتری یا کاربر : به شخصی که با تکمیل اطلاعات کاربری خود در فرم ثبت نام اقدام به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات هتل نیوز نماید.
سفارش : کالا یا کالاهایی که مشتری انتخاب و قصد خرید آنها را اعلام می دارد .
ماده ۲ : تعریف فروشنده وشرایط کالاها
محصولات ارائه شده در وب سایت ، توسط هتل نیوز از تولید کنندگان و وارد کنندگان معتبر دریافت و در این فروشگاه اینترنتی عرضه می گردد .
مسئولیت های مربوط به کیفیت ، قیمت ، محتوا و همچنین خدمات پس از فروش بعهده تولیدکننده و وارد کننده می باشد.
فاکتور کالاهایی که توسط مشتری به ثبت سفارش رسیده و قطعی کرده است فقط در صورت درخواست خریدار توسط وارد کنندگان ارسال می شود .
در شرایط خاص مثل فروش ویژه احتمال لغو شدن سفارش بدلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و هتل نیوز مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش اقدام کند و فروش را متوقف کند . بدیهی است که مشتری با ورود به سایت و تکمیل ثبت سفارش و خرید می پذیرد که از این امر کاملا آگاهی داشته و هیچ گونه اعتراضی ندارد. و البته وجه دریافتی در اسرع وقت به حساب مشتری عودت داده می شود .
ماده ۳ : ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات هتل نیوز استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به هتل نیوز ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که هتل نیوز به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
همچنین ممکن است هتل نیوز از طریق شماره برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان هتل نیوز، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام هتل نیوز است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@hoteldarnews.ir اطلاع دهید.
ماده ۴ : سیاست های حریم شخصی
هتل نیوز به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
هتل نیوز متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت هتل نیوز، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات هتل نیوز ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط هتل نیوز جزئی از اموال هتل نیوز محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار هتل نیوز است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای هتل نیوز محفوظ میدارد. علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط هتل نیوز و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار هتل نیوز است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسایت هتل نیوز و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای هتل نیوز محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات هتل نیوز ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است.
ماده ۵ : ثبت پردازش و ارسال سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه به استسنای تعطیلات عمومی و رسمی در ایران است و کلیه سفارش های ثبت شده در روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پرداش می شوند .
لازم به ذکر است که هتل نیوزدر هر هفت روز هفته و ۲۴ ساعته به مشتریان خود امکان سفارش می دهد .
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت هتل نیوز در صف پردازش قرار میگیرند و هتل نیوز تمام هم وسعی خود را در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده خود به کار میگیرد ، با این وجود در صورتی که موجودی کالایی در هتل نیوز به اتمام رسیده باشد حتی پس از ثبت سفارش و خرید توسط مشتری حق کنسل کردن سفارش و استرداد وجه برای هتل نیوز محفوظ است و یا مشتری می تواند کالای دیگری جایگزین سفارش خود کند .
در صورت بروز مشکل در پردازش سفارش مانند اتمام موجودی کالا ، مبلغ پرداختی توسط مشتری طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد .
در صورت بروز هر گونه خطا نسبت به درج قیمت و یا ارزش ریال کالاهای ارائه شده در سایت هتل نیوز حتی پس از سفارش و ثبت خرید توسط مشتری حق بلااثر نمودن سفارش و کنسل کردن سفارش برای هتل نیوز محفوظ می باشد و هتل نیوز در اسرع وقت وجوه در یافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز می نماید و مشتری با ورود به سایت و تکمیل سفارش میپذیرد که از این امر آگاهی کامل داشته و در این خصوص هیچ گونه ادعایی ندارد .
لازم به توضیح است که هزینه ارسال خرید ز به عهده خریدار میباشد و بلافاصله پس از تحویل کالا توسط پیک از خریدار دریافت می گردد .
هتل نیوز این امکان را به مشتری خود می دهد که در صورت اعلام ارسال فوری توسط مشتری کالای ثبت
سفارش شده را طی یک الی دو روز کاری برای خریدار ارسال نماید . باید دقت داشته باشید که در صورت درخواست ارسال فوری هزینه ارسال به عهده مشتری بوده و هزینه آن توسط پیک بلافاصله بعد از تحویل بار دریافت می گردد .
کاربران باید هنگام ثبت سفارش و تکمیل مراحل خرید فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند . قابل ذکر است که در صورت ورود اطلاعات و مشخصات ناقص یا نادرست ، سفارش قابل پیگیری نخواهد بود.
لازم به ذکر است که درج آدرس ، شماره ثابت و شماره همراه مشتری به منزله تایید و صحت آنهاست .
امکان پرداخت در محل برای سفارش هایی که از طریق باربری ارسال می شوند و یا مبلغ آنها بیش از بیست میلیون ریال است وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال مبلغ اینگونه سفارش ها به صورت اینترنتی یا از طریق کارت به کارت تسویه گردد .
تحویل سفارش در اماکن عمومی امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل دقیق و قابل استناد باشد . در غیر اینصورت هزینه ارسال مجدد کالا به عهده مشتری می باشد .
لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نمی باشد و هیچگونه حقی برای مشتری ایجاد نمی کند . بنابراین به مشتریان توصیه میشود که سفارش خود را در اسرع وقت تکمیل و نهایی نمایند تا با اتمام موجودی و یا تغییر قیمت دچار مشکل نشوند .
بازهم متذکر می شویم که سفارش زمانی نهایی میشود که کاربران کد سفارش خود را دریافت کنند .بدیهی است که هتل نیوز هیچ گونه مسئولیتی نسبت به سبد خرید کالای رها شده ندارد .
ماده ۶ : نکاتی در مورد تحویل کالا
باید توجه داشت که هتل نیوز تمام تلاش خود را برای تحویل کالا به صورت سالم و بدون آسیب به مشتریان خود به کار برده و بی بندد .
لازم به ذکر است که تحویل کالا به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مربوطه به این معنی است که هرگونه تاخیر در ارسال و یا صدمات ناشی از حمل بار و تحویل کالا به عهده شرکت حمل و نقل میباشد و هتل نیوز هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه به عهده نمی گیرد .
رضایتمندی مشتری همواره از اولویت های هتل نیوز می باشد بنابراین همواره تمام تلاش خود را در جهت رسیدن به نقطه اوج و رضایت مشتری به کار میبندد با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید یک کالا با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است باید توجه داشت باشید که باز کردن جعبه و نصب هرگونه کالایی که باید توسط نصاب شرکت مربوطه راه اندازی شود تنها و تنها باید توسط نصاب شرکت باز و نصب گردد در غیر اینصورت گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین میرود . لازم به یاد آوری است که هزینه ی نصب این گونه اجناس بعده مشتری است و توسط نصاب شرکت مربوطه در محل دریافت میگردد .
نکته دیگری که باید توجه داشته باشیم این است که پس از تحویل کالا از سلامت فیزیکی و ظاهری کالا اطمینان کسب کرده و پس از آن فرم تحویل کالا را امضا نمایید در نتیجه پس از امضای فرم تحویل کالا فروشگاه ، دیگر مسئولیتی در قبال ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت .
تبصره ۱ : چنانچه بستهبندی کالا دارای مشکل و یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری کرده و موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع دهد .
تبصره ۲: کالاهایی که در فرم تحویل آنها قید گردیده که نباید از بسته بندی خارج گردند از بند فوق مستثنی بوده و مشتریان صرفاً می بایستی سلامت بسته بندی کالا را بررسی نمایند . در این موارد باز و راه اندازی کالا صرفاً باید توسط کارشناسان شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی صورت پذیرد ، در غیر اینصورت همانطور که قبلاً هم ذکر شده دستگاه از گارانتی خارج شده و مشکلات احتمالی به عهده مشتری خواهد بود .
ماده ۷ : مسئولیتها و تعهدات کاربران و مشتریان
هرگونه استفاده غیر متعارف ، غیرقانونی و غیرمجاز از سایت توسط کاربران که منجر به آسیب ، خرابی ، از دست رفتن یا تغییر اطلاعات ، افشای اطلاعات شخصی کاربران و سایر ضرر و زیانهای احتمالی گردد ، پیگرد قانونی به دنبال داشته و مسئولیت های آن به عهده شخص خاطی میباشد .
کاربران موظف به حفاظت از اطلاعات شخصی کاربری خویش بوده و مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعاتی که از طریق شناسه کاربری و رمز عبور آنها صورت میگیرد به عهده آنان است .
سایت هتل نیوز در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری یا موبایلی آنها مسئولیتی نخواهد داشت .
نکات مهم دیگر
هتل نیوز در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود به منظور تولید محتوا از منابع و یا شرکتهای سازنده و وارد کنندگان محصولات استفاده می کنند . لازم به ذکر است که این محتوا صرفاً در جهت آگاهی بخشیدن مشتری است و هتل نیوز تضمین نمی کند که عاری از هر گونه خطا باشد .
سیاست قیمت گذاری در هتل نیوز مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است قیمت های ارائه شده درهتل نیوز غالبا توسط تولیدکنندگان و یا تامین کنندگان آن محصول بر اساس قیمت مصرف کننده تعیین شده است.
لازم به یادآوری است باتوجه به طیف گسترده محصولات و تنوع آنها هتل نیوز نمیتواند قیمت و موجودی کالا را قبل از تایید سفارش به صورت قطعی اعلام نماید در مواردی نادر در صورت وجود نوسانات در بازار و یا اشتباه در قیمت گذاری اگر کالایی قابل تحویل نباشد هتل نیوز خود را موظف میداند که به سفارش دهنده در اسرع وقت اطلاع دهد و سفارش را کنسل کند .
تمام شرایط و قوانین مندرج در شرایط عادی قابل اجراست وهتل نیوزهیچگونه مسئولیتی در بروز هر گونه موارد قوه قهریه ندارد.
هتل نیوز در هیچ کجای کشور نماینده فروش و خدمات پس از فروش ندارد . احتراماً خواهشمند است در صورت مشاهده هرگونه تخلفی موارد را جهت پیگیری قانونی به ما اطلاع دهید .
کلیه محتوای سایت صرفا متعلق به هتل نیوز (گروه جامع و تخصصی صنعت هتلداری ایران) بوده و هر گونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز مکتوب غیرمجاز و پیگرد قانونی دارد .