موسسات آموزش عالی
موسسه آموزش عالی ناصر خسرو

موسسه آموزش عالی ناصر خسرو

معرفی: در سال 1387 با همت تنی چند از اساتید دانشگاهی سنگ بنای موسسه آموزش عالی ناصر خسرو گذاشته شد. مشکلات زیادی در ابتدای راه وجود داشت. در ساوه امکاناتی که بتوان ساختمان و فضای مناسبی تهیه کرد، وجود  نداشت و بدلیل فرصت محدود از زمان اعلام نتایج تا ثبت نام متاسفانه آن گونه که انتظار می رفت موسسه نتوانست شرائط مطلوبی را برای اولین دانشجویان ورودی خود فراهم نماید. به مرور با کمک دانشجویان و اساتید  و مقامات شهر مشکلات کمتر شد ولی به نظر می رسید که اصولا راه حل اساسی، آماده سازی فضای مناسب به عنوان فضای آموزشی و تقویت سایر زیرساخت ها متناسب با نیازهاست. در همان سال عزم جزم برای ساخت پردیس اصلی آغاز شد و کار ساختمان دانشکده علوم انسانی موسسه در سال 1388 آغاز گردید. همزمان با سال اخذ مجوز و تاسیس، موسسه با جذب قریب به چهارصد دانشجو از طریق کنکور سراسری در سه رشته کارشناسی جهانگردی، بیمه و مدیریت بازرگانی آغاز به کار نمود و در طی سال های بعد با رشد مناسبی ضمن ایجاد و توسعه، امکانات زمینه جذب دانشجویان بیشتری را فراهم نمود. در سال 1391 بیش از هزار دانشجو در 10 رشته در موسسه مشغول به تحصیل بوده اند که در همین مدت قریب به 500 نفر از موسسه فارغ التحصیل شده که از میان این دانشجویان گروهی به بازار کار و گروهی در دوره های بالاتر در دانشگاه های ممتاز مشغول به تحصیل گردیدند. در سال 1391 با انتقال به پردیس اصلی، امکان جذب و توسعه رشته های بیشتری فراهم گردید، طی سال 1391، موسسه پذیرای اولین گروه دانشجویان هنر در سه رشته گرافیک، معماری و طراحی دوخت بود. با توجه به مجموعه شرائط و نیاز به فضای آموزشی، کار ساخت ساختمان هنر در طی سالهای 91- 92 ادامه یافت که نهایتا در پایان سال 1392 ساختمان گروه هنر مورد بهره برداری و استفاده قرار گرفت. در ادامه تلاش های انجام شده و در چارچوب برنامه راهبردی، در سال 1394 موسسه موفق به جذب دانشجو در سه رشته در مقطع کارشناسی ارشد گردید و برنامه هایی برای توسعه گرایش ها و مقاطع تحصیلی در دستور کار می باشد. موسسین  امیدوار می باشند تا هر چه بیشتر شرائط مناسب و ممتازی برای تحصیل دانشجویان در موسسه فراهم شده و دانشجویان این موسسه بتوانند منشا آثاری خیر برای خود و کشور باشند راه های ارتباطی جهت دریافت اطلاعات در خصوص راه های ارتباطی این موسسه، می توانید از طریق گزینه ثبت سفارش  اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 25/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 25/اردیبهشت/1398
موسسه آموزش عالی بم

موسسه آموزش عالی بم

معرفی: گردشگري و وجود هتل چه براي افراد داخل يک ملت و چه براي مسافرين خارجي يک اصل ضروري است و بدست آوردن درآمد از طريق مسافرت و صنعت توريسم آنقدر رونق يافته که کشور ما نيز با همه مشکلاتي که در پيش رو دارد تصميم به ايجاد اين رشته درآمدزا نموده و آنچه در اين شغل اهميت دارد هماهنگي تمامي بخش هاي کشور براي رونق اين صنعت مهم و حياتي است. بطور کلي اهداف رشته خدمات مسافرتي و جهانگردي عبارتند از آشنايي با اصول اوليه و کليه خدمات جهانگردي و فعاليت در زمينه تامين وسيله جا در وسائل حمل و نقل هوائي، دريائي، زميني، تسهيلات سفر، برنامه ريزي و اجراي گشت ها و گروه هاي مسافرتي، راهنمائي و راهبري مسافران و تامين رفاه، آسايش و رضايت مشتريان، آشنايي با مفهوم نيروي انساني و شيوه هاي مديريت نيروها در صنعت جهانگردي، به کارگيري زبان هاي خارجي رايج در امور خدمات مسافرتي، مکاتبه و قرائت متون در حد پيشرفته، کسب شايستگي ها و توانايي هاي لازم براي تصدي و انجام وظايف مربوط به مشاغل مديريت فروش،  فني و گشت هاي موسسات بزرگ، راهبري و راهنمايي جهانگردي و مديريت آژانس هاي کوچک. در بازار کنوني گردشگري جهان و به طور کلي بازار رقابت اقتصادي، خلاقيت و نوآوري نقشي بسيار کليدي را بازي مي‌نمايد،  از اين رو پيشنهاد مي‌گردد دانش‌آموختگان رشته‌هاي مديريت جهان‌گردي و مديريت هتل‌داري به تقويت توانايي‌هاي نوآورانه و مهارت‌هاي کارآفرينانه خود توجه ويژه‌اي داشته باشند چراکه همواره نيازها و فرصت‌هايي براي کشف و سرمايه‌گذاري و فعاليت در آن‌ها، موجود مي‌باشند. راه های ارتباطی جهت دریافت اطلاعات در خصوص راه های ارتباطی این موسسه، می توانید از طریق گزینه ثبت سفارش  اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 25/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 25/اردیبهشت/1398
موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان

موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان

معرفی: موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان با مجوز قطعی به شمـاره 22/6074 مورخ 1388/04/14 در شهـر تهـران به ثبت رسـید. این موسسه پس از آن موفق به اخذ مجوزات برگزاری دوره های آمادگی آزمون کارشناسی ارشد، دکتری و همچنین فراگیر پیام نور گردید. همچـنین این موسـسه دارای زمینه فعـالیت مـدیریت و حسابداری، فناوری اطلاعات ، هنر و معماری و زبان های خارجه است. مدیریت این مجموعه جناب آقای میثم شـکری ساز یکی از کارآفـرینان فعـال ایران و مـدیر فـناوری اطلاعات برتر کشور در سال 1396 است. موسـسه آمـوزش عالی آزاد فن پردازان در راسـتای تمرکز زدایی پایتخت و ارایه خدمات برتر آموزشی به دیگر استان ها در سـال 95 به اصفهـان منتقل شد و اساس کار خود را بر آمـوزش فوق تخصصی و آموزش های با کیفیت برتر ویژه افراد VIP قرار داد. آنچه که فن پردازان را از دیگر موسسات آموزشی کشور متمایز می کند، تمرکز بر افراد VIP و VVIP است. موسـسه فن پردازان، هدف خود را فقط آموزش افراد برجسته درحوزه های کلان استان خواهد نمـود. امـید این مـی رود برترین هـای کشـور از خدمات فن پردازان سود ببرند. راه های ارتباطی جهت دریافت اطلاعات در خصوص راه های ارتباطی این موسسه، می توانید از طریق گزینه ثبت سفارش  اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 25/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 25/اردیبهشت/1398
موسسه آموزش عالی هشت بهشت

موسسه آموزش عالی هشت بهشت

معرفی: آموزش هاي کوتاه مدت به آموزش هايي اطلاق مي شود که هدف آن ارتقاي سطح دانش، بينش و توان دانش پذیران مرتبط با حوزه هاي علم و صنعت و ايجاد مهارتهاي شغلي در آنها است اين آموزش ها به منظور توسعه دانش تخصصي دانش پذیران ، افزايش بهره وري نيروي انساني شاغل در دستگاههاي اداري، افزايش دانش کاربردي، ارتقاي سطح علمي و تخصصي، پرورش نيروي متخصص، خلاق و کارآمد و توانمند سازي آنها در دستگاه هاي اجرايي برگزار مي گردد. فراگيران اين دوره ها پس از طي دوره و موفقيت در آزمون مربوطه، به اخذ گواهي وزارت علوم،تحقیقات و فناوری نائل مي گردند.که این گواهی قابل ارائه به سازمانها و ادارات مربوطه یا محل کار آینده دانش پذیران بسیار حائز اهمیت می باشد. موسسه آموزش عالی هشت بهشت اصفهان جهت دستیابی به اهداف خود اقدام به برگزاری دوره های کوتاه مدت نموده است. از ویژگیهای مهم این دوره ها مديريت دانش محور، ارتباط مستقيم با صنعت و تلاش براي ارائه فعاليتهاي متناسب جهت كارآفريني و اشتغال مؤثر می باشد. این دوره ها با به کار گیری شیوه های آموزشی مدرن و ارائه دوره های تخصصی و به کار گیری تکنولوژی جدید آموزشی برگزار می گردد و دانش پذیران عزیز با شرکت در این دوره ها زمینه سازی بهتری برای آینده خود را فراهم می نمایند. قابل ذکر است که به کلیه دانش پذیرانی که در این دوره ها شرکت می کنند ، گواهی پایان دوره از وزارت علوم،تحقیقات و فناوری ارائه خواهد شد. راه های ارتباطی جهت دریافت اطلاعات در خصوص راه های ارتباطی این موسسه، می توانید از طریق گزینه ثبت سفارش  اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 25/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 25/اردیبهشت/1398
موسسه آموزش عالی سحاب

موسسه آموزش عالی سحاب

معرفی: این مرکز به منظور ارتقاء علمی، فنی و مهارتی نیروی انسانی و ساماندهی و استانداردسازی آموزش‌های نیروی کار کشور، و با استفاده از نیروهای کارآمد، مجرب، جوان، تحصیلکرده و با استعداد و بهره گیری از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مدرن و روزآمد کار خود را آعاز کرده است. این مرکز با هدف ارتقاء سطح دانش، مهارت و توانمندی نیروی انسانی، پاسخگویی سریع به نیازهای آموزشی مشاغل جامعه، کوتاه‌نمودن زمان اجرای دوره‌های آموزشی و شتاب بخشی به روند تربیت نیروی انسانی کارآمد و کاهش هزینه‌های آموزش، افزایش انعطاف پذیری در ارائه آموزش‌های مهارتی متناسب با مقتضیات حوزه‌های شغلی، شرایط محیطی، بومی، آمایش سرزمینی و متناسب با تفاوت‌های فردی فراگیران، اقدام به ارائه بروزترین خدمات آموزشی در گروه‌ها و دوره‌های متنوع آموزشی کرده است. این دوره‌ها جهت علاقه مندان، فارغ‌التحصیلان جویای کار، کارمندان ادارات و نهادهای دولتی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، با نگاهی به نیازهای بازار کار در حوزه‌های صنعت، اقتصاد و … ارائه شده و از لحاظ کیفیت و خدمات ارائه شده در زمره برترین مراکز در این حوزه است. باتوجه به نیاز بکارگیری نیروی کار شایسته و توانمند که در نهایت منجر به افزایش کارایی، بهره‌وری، کاهش خسارات و هزینه‌های ناشی از بی مهارتی کارکنان می‌شود و در طولانی مدت منجر به توسعه پایدار کشور خواهد شد، مرکز آموزش عالی سحاب بر آن است تا در جهت تحقق این اهداف و کشف استعداد ها و تربیت نیروی کار ارزشمند گامی موثر بردارد. راه های ارتباطی جهت دریافت اطلاعات در خصوص راه های ارتباطی این موسسه، می توانید از طریق گزینه ثبت سفارش  اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 25/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 25/اردیبهشت/1398
موسسه آموزش عالی گنجنامه

موسسه آموزش عالی گنجنامه

معرفی: موسسه آموزش عالي غير دولتي- غير انتفاعي گنجنامه واقع در شهرستان همدان ابا اخذ مجوز از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري داير شده و اکنون داراي 3 دانشكده و 10گروه آموزشي با 15 رشته تحصيلي و بيشتر از 1000 نفر دانشجو مي باشد. در حال حاضر فعاليت اين موسسه تحت نظارت وزارت علوم، تحقيقات و فناوري ادامه دارد و مدارك تحصيلي موسسه با امضاي رياست موسسه و رياست محترم دانشگاه بوعلي سينا (به عنوان قائم مقام وزير علوم، تحقيقات و فناوري) صادر مي گردد و مورد تاييد وزارت علوم و كليه ادارات و نهادهاي رسمي كشوري و لشگري مي­باشد.  اين موسسه براي تربيت نيروهاي متخصص و مستعد در صدد ايجاد مقاطع مختلف آموزشي از جمله كارداني، كارشناسي و كارشناسي ارشد مي باشد. راه های ارتباطی جهت دریافت اطلاعات در خصوص راه های ارتباطی این موسسه، می توانید از طریق گزینه ثبت سفارش  اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 25/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 25/اردیبهشت/1398
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...