صفحه اصلی / موسسات آموزش عالی / موسسه آموزش عالی هشت بهشت
موسسه آموزش عالی هشت بهشت - تصویر 1

موسسه آموزش عالی هشت بهشت

5,000 تومان
ایجاد شده: 25/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 25/اردیبهشت/1398

معرفی:

آموزش هاي کوتاه مدت به آموزش هايي اطلاق مي شود که هدف آن ارتقاي سطح دانش، بينش و توان دانش پذیران مرتبط با حوزه هاي علم و صنعت و ايجاد مهارتهاي شغلي در آنها است اين آموزش ها به منظور توسعه دانش تخصصي دانش پذیران ، افزايش بهره وري نيروي انساني شاغل در دستگاههاي اداري، افزايش دانش کاربردي، ارتقاي سطح علمي و تخصصي، پرورش نيروي متخصص، خلاق و کارآمد و توانمند سازي آنها در دستگاه هاي اجرايي برگزار مي گردد.

فراگيران اين دوره ها پس از طي دوره و موفقيت در آزمون مربوطه، به اخذ گواهي وزارت علوم،تحقیقات و فناوری نائل مي گردند.که این گواهی قابل ارائه به سازمانها و ادارات مربوطه یا محل کار آینده دانش پذیران بسیار حائز اهمیت می باشد.

موسسه آموزش عالی هشت بهشت اصفهان جهت دستیابی به اهداف خود اقدام به برگزاری دوره های کوتاه مدت نموده است.

از ویژگیهای مهم این دوره ها مديريت دانش محور، ارتباط مستقيم با صنعت و تلاش براي ارائه فعاليتهاي متناسب جهت كارآفريني و اشتغال مؤثر می باشد. این دوره ها با به کار گیری شیوه های آموزشی مدرن و ارائه دوره های تخصصی و به کار گیری تکنولوژی جدید آموزشی برگزار می گردد و دانش پذیران عزیز با شرکت در این دوره ها زمینه سازی بهتری برای آینده خود را فراهم می نمایند. قابل ذکر است که به کلیه دانش پذیرانی که در این دوره ها شرکت می کنند ، گواهی پایان دوره از وزارت علوم،تحقیقات و فناوری ارائه خواهد شد.



راه های ارتباطی


جهت دریافت اطلاعات در خصوص راه های ارتباطی این موسسه، می توانید از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...