صفحه اصلی / موسسات آموزش عالی / موسسه آموزش عالی آزاد بهار
موسسه آموزش عالی آزاد بهار - تصویر 1

موسسه آموزش عالی آزاد بهار

5,000 تومان
ایجاد شده: 25/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 25/اردیبهشت/1398

معرفی:

موسسه آموزش عالی آزاد بهـــار  فعالیت خود را از سال 1381 با عنوان موسسه پیشروان مدیریت فـردا آغاز کرده و ماموریت اصلی خود را برگـزاری دوره های کاربردی در حوزه  مدیـریت  تعریـف نمود.

این مجموعه در سال 1383 با اخذ مجوز قطعی به شماره 234/24 از  وزارت علوم، تحقیقات وفنـاوری  با عنوان موسـسه آمـوزش عـالی آزاد بهــــار فعالیت تخصصی خود را در زمینه مدیریت ادامـه داده و همکـاری خود را با دانشگاههای خـارجی، داخلی و مراکز صنعتی و تجاری گسترش داد. در طی 17 سال اخیر (از سال 1381 الی 1398) این موسسه موفق به برگزاری بیش از 180 دوره مدیریت MBA  برای مدیران به صورت کامـلاً حرفه ای و تخصصی شده است و نیز در حدود 1000 سمیـنار مدیریتی برای سازمان ها و شرکت ها برگزار نموده است.

این مجموعه پس از سالها تجربه در پرورش مـدیران موفق، برای اولیـن بـار در ایران اقدام به برگزاری دوره های پیشرفته Post MBA و دوره عالی مدیریت DBA بصورت حرفه ای و با رویکـرد افزایش توانمندی و مهـارت های مـدیـران نموده است و موفق به اجرای بیش از 55 دوره DBA  و Post MBA، تا به امروز گردیده است.

از جمله افتخـارات این مرکز آشنا نمودن بیش از 7000 نفر از مدیـران عرصه کسب و کـار با دانـش کاربردی و مهارت های نوین در حوزه مدیریت می باشد. همچنین بهار توانست در سال 1391 لوح افتخار برترین برند آموزش در حوزه مدیریت MBA را از آن خود نماید .



راه های ارتباطی


جهت دریافت اطلاعات در خصوص راه های ارتباطی این موسسه، می توانید از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...