صفحه اصلی / کتابخانه بین المللی / تغییرات در اشتراک دانش و خلاقیت برای گردشگری تجاری
 تغییرات در اشتراک دانش و خلاقیت برای گردشگری تجاری - تصویر 1

تغییرات در اشتراک دانش و خلاقیت برای گردشگری تجاری

ایجاد شده: 2/خرداد/1403       آخرین ویرایش: 2/خرداد/1403

معرفی کتاب تغییرات در اشتراک دانش و خلاقیت برای گردشگری تجاری

نویسندگان: Muhammad Waseem Bari, Emilia Alaverdov
 
در چشم انداز معاصر، اهمیت گردشگری تجاری افزایش یافته است و توجه قابل توجهی را از سوی محققان در حوزه علوم اجتماعی و مدیریت به خود جلب کرده است.

این کتاب به عنوان راه حلی برای کشف تأثیرات مثبت و منفی بیماری کووید در سفرهای تجاری، به ویژه به تغییرات در فراوانی گردشگری تجاری و تأثیرات آن بر یادگیری کارکنان و مهارت های انتقال دانش می پردازد.

همچنین به طور دقیق طیفی از جنبه های مربوط به چشم انداز در حال تحول گردشگری تجاری پس از کووید-19 را پوشش می دهد.



برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...