صفحه اصلی / کتابخانه بین المللی / بازاریابی مهمان نوازی و سفر
بازاریابی مهمان نوازی و سفر - تصویر 1

بازاریابی مهمان نوازی و سفر

ایجاد شده: 6/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 6/بهمن/1402

کتاب بازاریابی مهمان نوازی و سفر

نویسنده: M.Morrison

محتوا این کتاب شامل:


این کتاب رویکردی بین المللی و نظام مند به مهمان نوازی و بازاریابی سفر را که حول محور برنامه ریزی، تحقیق، اجرا، کنترل و ارزیابی شکل گرفته است، در اختیار افراد قرار می دهد.

محتوای مربوط به مهمان نوازی و بازاریابی سفر و دیگر بخش های گردشگری، همراه با انبوهی از نمونه های موردی "زندگی واقعی" به موقع و مرتبط از سراسر جهان مورد تاکید قرار می گیرد.

این کتاب به عنوان یک منبع پس از کووید -۱۹، منعکس کننده واقعیت های جدید بازاریابی پس از همه گیری است و برای منعکس کردن این روندهای فعلی در این زمینه، از جمله بازاریابی الکترونیکی، بازاریابی موبایل، بازاریابی اجتماعی و برندینگ مقصد به روز شده است.



برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...