صفحه اصلی / کتابخانه بین المللی / تجربه گردشگر: طراحی، بازاریابی و مدیریت
تجربه گردشگر: طراحی، بازاریابی و مدیریت - تصویر 1

تجربه گردشگر: طراحی، بازاریابی و مدیریت

ایجاد شده: 6/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 6/بهمن/1402

کتاب تجربه گردشگر: طراحی، بازاریابی و مدیریت

نویسنده : Dora Agapito

این کتاب با ارائه خلاصه ای از مسائل جاری پیرامون طراحی، بازاریابی و مدیریت تجربیات از دیدگاه گردشگر، بحث ها و پیشرفت های کلیدی در این زمینه را به صورت انتقادی بررسی می کند.

طیف وسیعی از دیدگاه ها، چالش ها، فرصت ها برای تحقیقات آینده و بهترین شیوه های مدیریت تجربیات توسط همکاران بین المللی به صورت تجربی بررسی می شود.

کتاب بر تجربه گردشگر از یک رویکرد مدیریتی تمرکز می کند و جنبه های کلیدی مانند انگیزه ها، محرک های حسی، تجربیات برند و داستان سرایی را پوشش می دهد.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...