کتاب تجربه گردشگر: طراحی، بازاریابی و مدیریت
نویسنده : Dora Agapito
این کتاب با ارائه خلاصه ای از مسائل جاری پیرامون طراحی، بازاریابی و مدیریت تجربیات از دیدگاه گردشگر، بحث ها و پیشرفت های کلیدی در این زمینه را به صورت انتقادی بررسی می کند.
طیف وسیعی از دیدگاه ها، چالش ها، فرصت ها برای تحقیقات آینده و بهترین شیوه های مدیریت تجربیات توسط همکاران بین المللی به صورت تجربی بررسی می شود.
کتاب بر تجربه گردشگر از یک رویکرد مدیریتی تمرکز می کند و جنبه های کلیدی مانند انگیزه ها، محرک های حسی، تجربیات برند و داستان سرایی را پوشش می دهد.