کتاب بازاریابی و مدیریت مقاصد گردشگری
این یک کتاب جامع و یکپارچه است که مدیریت مقصد و بازاریابی را در یک جلد پوشش می دهد.
این جلد بر چگونگی برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی مدیریت مقصد و همچنین مدیریت و عملیات سازمان های مدیریت مقصد، چگونگی انجام کسب وکار که برای رقابت برای بازارهای جهانی اوقات فراغت و سفرهای تجاری با آن مواجه هستند، متمرکز است.
نسخه سوم به روزرسانی شده این کتاب شامل:
پایداری مقصد و مسئولیت اجتماعی
کیفیت زندگی و رفاه ساکنان مقصد
مدیریت بحران مقصد
سنجش و مدیریت عملکرد مدیریت مقصد
نشان دادن واقعیت ها و رویکردهای عملی مدیریت مقاصد مختلف
این کتاب همچنین مملو از ویژگی هایی برای تشویق بازتاب در موضوعات اصلی، تحریک تفکر انتقادی، و نشان دادن نظریه ها در عمل نشان است.