صفحه اصلی / کتابخانه بین المللی / مدیریت انقلاب هوشمند در شرکت های گردشگری: نوآوری و ارزش آفرینی در عصر داده
مدیریت انقلاب هوشمند در شرکت های گردشگری: نوآوری و ارزش آفرینی در عصر داده - تصویر 1

مدیریت انقلاب هوشمند در شرکت های گردشگری: نوآوری و ارزش آفرینی در عصر داده

ایجاد شده: 6/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 6/بهمن/1402

کتاب مدیریت انقلاب هوشمند در شرکت های گردشگری: نوآوری و ارزش آفرینی در عصر داده

نویسنده :  Francisco Navarro-Meneses

این کتاب آخرین و مرتبط ترین پیشرفت ها در زمینه تحول هوشمند و شیوه های مدیریتی را ارائه می دهد که می تواند برای ادامه خلق ارزش در سال های آینده عملی شود.

این کتاب که به چهار بخش اصلی و ۲۳ فصل تقسیم شده است، چالش هایی که انقلاب هوشمند برای شرکت های گردشگری به ارمغان می آورد را با ارائه دانش به روز در مورد ادبیات، تحقیقات و تجربیات نویسنده برجسته می کند.

فناوری‌های هوشمند گردشگری را متحول می‌کنند، زیرا تأثیر عمیقی بر نحوه رفتار گردشگران و نحوه تعامل شرکت‌ها با آنها و ایجاد ارزش دارند.

در دسترس بودن روزافزون Big Data و پیشرفت های انجام شده در تکنیک های تجزیه و تحلیل داده ها، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء ، شروع به تغییر سازمان های گردشگری به روش هایی کرده است که قبلاً در نظر گرفته نشده بود.

میزان پیچیدگی به دست آمده و سرعتی که این به اصطلاح انقلاب هوشمند با آن در حال رخ دادن است، به این معنی است که دست اندرکاران گردشگری که فاقد پیشینه دیجیتال و داده محور مربوطه هستند، در معرض خطر عقب ماندن قرار دارند و نمی توانند از فرصت های ارائه شده برای ایجاد مزیت های رقابتی پایدار استفاده کنند.

این کتاب همچنین راهنمایی برای عمل به رهبران کسب وکار و کسانی که برای اولین بار به اصول انقلاب هوشمند نزدیک می شوند، فراهم خواهد کرد.



برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...