کتابخانه بین المللی

از کتابخانه بخش هتل کتاب هتل نیوز می توانید کتاب مورد علاقه خود را در حوزه هتلداری با جزئیات بررسی و در صورت تمایل دانلود نمائید.


رفتار مصرف کننده در گردشگری

رفتار مصرف کننده در گردشگری

کتاب رفتار مصرف کننده در گردشگرینویسنده : Susan Horner, John Swarbrooke این کتاب درک حیاتی از ماهیت گردشگری و رفتار گردشگران معاصر را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.همچنین به آن‌ها نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از این دانش برای مدیریت و بازاریابی موثر گردشگری در بخش‌های مختلف گردشگری از جمله عملیات تور، مهمان‌نوازی، جاذبه‌های بازدیدکننده، حمل‌ونقل، سفرهای خرده‌فروشی، سفرهای دریایی و خطوط هوایی استفاده کرد.همچنین تأثیر تحولات فناوری ارتباطات اطلاعات (ICT) در گردشگری از جمله رسانه های اجتماعی، AR و VR، پیوندهای بین تغییرات آب و هوا، پایداری و رفتار گردشگران، و تأثیر بحران ها و بلایای طبیعی بر گردشگری و صنعت سفر دریاییسی مطالعه موردی کاملاً جدید بین المللی در مورد موضوعات موضوعی مانند Airbnb، وبلاگ های سفر، اُوِرتوریسم و...هر فصل این کتاب شامل نتیجه‌گیری، نکات بحث و گفتگو، سؤالات مقاله و تمرین‌ است.

ایجاد شده: 6/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 6/بهمن/1402
 مدیریت استراتژیک برای گردشگری، هتلداری و رویدادها + فایل PDF

مدیریت استراتژیک برای گردشگری، هتلداری و رویدادها + فایل PDF

این کتاب به طور کامل منعکس کننده تغییرات عمده استراتژیک در صنایع گردشگری، مهمان‌نوازی و رویدادها به دلیل مهم ترین بحران جهانی و همچنین پیشرفت های قابل توجه فن آوری و مسائل مربوط به پایداری است.این کتاب شامل مطالعات موردی گردشگری بین المللی جدید، مهمان نوازی و رویدادها در  کسب و کارهای بزرگ و کوچک که در کل یکپارچه شده اند تا کاربردهای تئوری مدیریت استراتژیک را نشان دهند است.فصل جدیدی در مورد پایداری و مسئولیت اجتماعی شرکت ها اضافه شده است که بررسی می کند چگونه اصول پایداری را می توان در استراتژی سازمان های گردشگری، مهمان نوازی و رویدادها گنجاند.این کتاب به فن آوری جدیدی که در همه بخش ها ادغام شده است و به بیگ دیتا، هوش مصنوعی، محیط سیاسی خارجی، رسانه های اجتماعی و بازاریابی الکترونیکی، ظرفیت جذب و نوآوری می پردازد.همچنین تاثیرات و پیامدهای کووید-۱۹ با در نظر گرفتن واکنش های صنعت، پیامدهای مالی و استراتژی های نوظهور آینده مورد بحث قرار می گیرند.

ایجاد شده: 5/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 6/بهمن/1402
بازاریابی هتلداری و گردشگری + فایل PDF

بازاریابی هتلداری و گردشگری + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب بازاریابی هتلداری و گردشگری ( Marketing for Hospitality and Tourism ) یک منبع قطعی برای دوره‌های بازاریابی صنعت هتلداری محسوب می‌شود. این کتاب که کاملا رنگی چاپ شده با استفاده از یک رویکرد یکپارچه، بازاریابی هتلداری را از دیدگاه گروهی مورد بررسی قرار می‌دهد و به بررسی هر بخش این صنعت و نقش آن در مکانیزم بازاریابی می‌پردازد. نویسندگان این کتاب پرفروش به عنوان مربیان برجسته در حوزه بازاریابی شناخته می‌شوند و کتاب آنها که در موسسات بین‌المللی شناخته شده است، متداول‌ترین انتخاب برای دوره‌های بازاریابی هتلداری است. این نسخه از کتاب با بررسی گسترده از سوی دانشجویان و استادان تهیه شده است که شامل مطالب جدیدی راجع به رسانه‌های اجتماعی، بحث در مورد روند فعلی صنعت و تکالیف کاربردی است. جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 12/مهر/1399       آخرین ویرایش: 12/مهر/1399
تحلیل مدیریتی در هتلداری + فایل PDF

تحلیل مدیریتی در هتلداری + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب تحلیل مدیریتی در هتلداری ( The Analytic Hospitality Executive ) به تجزیه و تحلیل هدفمند فرصت‌های منحصربفرد در هتلداری می‌پردازد. مفاهیم این کتاب به تصمیم‌گیران کمک می‌کند تا داده‌های بزرگ و ارزش آنها در این صنعت را درک کنند.  این کتاب توسط یک متخصص برجسته و تحلیلگر مشاغل و کارشناس خبره در صنعت هتلداری و گردشگری نوشته شده است و ارتباط مستقیمی بین داده‌های بزرگ و هتلداری برقرار می‌کند و به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید تجزیه و تحلیل‌ها را در مدیریت استراتژیک یک هتل، استفاده کنید. شما می‌آموزید که کدامیک از انواع داده‌ها مهم هستند، چگونه منابع داده‌ها را شناسایی کنید و چگونه می‌توانید تجزیه و تحلیل‌ها را در چندین فرایند تجاری ادغام کرده و یک فرهنگ تحلیلی کلی ایجاد کنید که اطلاعات را به بینش تبدیل کند.  مطالب این کتاب شامل موارد زیر می‌شود؛ درک داده‌ها و تجزیه و تحلیل اطلاعات  ادغام تجزیه و تحلیل.ها در فرآیندهای تجاری موجود شناسایی با ارزش‌ترین منابع داده جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 29/شهریور/1399       آخرین ویرایش: 29/شهریور/1399
پایداری در صنعت هتلداری + فایل PDF

پایداری در صنعت هتلداری + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز – کتاب پایداری در صنعت هتلداری ( Sustainability in the Hospitality Industry ) مباحث مشخص پیرامون تغییرات آب و هوا، گرم شدن کره زمین، آلودگی هوا و آب، کاهش سطح لایه اُزُن، جنگل‌زدایی، از بین رفتن تنوع زیستی و فقر جهانی را مورد بررسی قرار می‌دهد که برای هر مدیر در صنعت هتلداری ضروری است.  مدیران هتلداری فعلی و آینده باید بدانند که چگونه می‌توانند سیستم‌های مدیریت پایدار را ضمن حفظ خط‌مشی اصلی در مشاغل خود ادغام کنند.  پایداری در صنعت هتلداری به دنبال راه‌های ابتکاری برای مقابله با هزینه‌های فزاینده انرژی و همچنین استدلال‌های اخلاقی، اجتماعی و سیاسی برای اقدام در این زمینه است. این کتاب شامل خلق ایده‌ها، راه‌حل‌ها و استراتژی‌های جدید است که برای همه دانشجویان و اساتید در این رشته ضروری است. جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 11/مرداد/1399       آخرین ویرایش: 11/مرداد/1399
مدیریت استراتژیک در صنعت گردشگری، هتلداری و رویدادها + فایل PDF

مدیریت استراتژیک در صنعت گردشگری، هتلداری و رویدادها + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب مدیریت استراتژیک در صنعت گردشگری، هتلداری و رویدادها ( Strategic Management for Tourism, Hospitality and Events ) مفاهیمی ضروری برای دانشجویان در این حوزه‌ها دارد که برای اولین بار وارد این صنایع می‌شوند. این کتاب با ادغام تعداد زیادی از مطالعات موردی مبتنی بر صنعت و نمونه‌های مختلف، تئوری‌های این صنایع را با عمل پیوند می‌زند. از جمله سرفصل‌های موجود در این کتاب عبارت است از: پوشش گسترده برای هتلداری و رویدادها تا منعکس‌کننده نیاز روز افزون و اهمیت رویکرد بخش ترکیبی به استراتژی در این صنایع باشد. مطالعات جدید بین‌المللی در حوزه های گردشگری، هتلداری و رویدادها که مفاهیم مدیریت استراتژیک مانند اهداف، محصولات و بازارها و اجرای استراتژیک را نشان دهند.  محتوای جدید در مورد موضوعات استراتژیک نوظهور مؤثر بر صنایع مذکور مانند نوآوری، اشتغال، فرهنگ و پایداری این کتاب یک منبع ضروری برای دانشجویان گردشگری، میهمان‌نوازی و رویدادهاست. جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 31/خرداد/1399       آخرین ویرایش: 31/خرداد/1399
 ایمنی مواد غذایی در صنعت هتلداری بین‌المللی + فایل PDF

ایمنی مواد غذایی در صنعت هتلداری بین‌المللی + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب ایمنی مواد غذایی در صنعت هتلداری بین‌المللی ( Food Safety in the International Hospitality Industry ) یک راهنمای بسیار مفید و کاربردی در مورد قوانین فعلی ایمنی و بهداشت مواد غذایی در دنیاست. این کتاب برای همه کسانی که در امر تهیه و تهیه مواد غذایی مشارکت دارند، بسیار مهم است. با استفاده از نمونه‌های عملی مطرح شده و توضیحات ارائه شده، مفاهیم کاملی از ایمنی مواد غذایی در مباحث این کتاب دیده می‌شود. این کتاب شامل سرفصل‌های زیر است: قوانین اروپا در مورد کارمندان مواد غذایی و مصرف‌کنندگان مقررات ایمنی مواد غذایی و اجرای آنها گرایش‌ها و تحولات در قوانین ایمنی مواد غذایی در اروپا مقدمه‌ای بر میکروبیولوژی غذایی عرضه و انبار کردن مواد غذایی آماده‌سازی و خدمات مربوط به مواد غذایی نظافت، سلامتی و ایمنی آنالیز خطرهای مواد غذایی مطالب مفید و کاربردی دیگر جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 13/اردیبهشت/1399       آخرین ویرایش: 13/اردیبهشت/1399
پیشرفت‌هایی در تحقیقات مرتبط با فرهنگ، گردشگری و هتلداری + فایل PDF

پیشرفت‌هایی در تحقیقات مرتبط با فرهنگ، گردشگری و هتلداری + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب پیشرفت‌هایی در تحقیقات مرتبط با فرهنگ، گردشگری و هتلداری ( Advances in Culture, Tourism and Hospitality Research ) در تلاش است تا درک و توصیف رفتار انسان و فرآیندهای تصمیم‌گیری ضمنی یا صریح را افزایش دهد.  این فرایندهای تصمیم‌گیری می‌توانند بر موارد زیر تاثیرگذار باشند. مکان زندگی چگونگی تاثیرگذاری فرهنگ بر تفکر و اعمال ازدواج و فرزندان انتخاب و رفتار شغلی علایق تفریحی مقصد گردشگری رفتار سفر ایجاد توازن بین کار، استراحت، خواب و رفتارهای ضروری تصمیم‌گیری، استفاده و ارزیابی اقامتگاه برای سفرهای کوتاه‌مدت و بلندمدت این مجموعه دو جلدی به بررسی افراد و تجربیات کسب شده در خانواده‌ها و پیشینه‌های فرهنگی و شخصی و پیامدهای آنها می‌پردازد و هدف آن، ترویج هم‌افزایی در بین پژوهشگران و فرهیختگان حوزه‌های مربوط است. مطالعه این دو جلد کتاب در حوزه تحقیقات به تمام اساتید، دانشجویان و علاقه‌مندان در صنعت هتلداری و گردشگری توصیه می‌شود. جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 23/فروردین/1399       آخرین ویرایش: 23/فروردین/1399
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...