کتاب بازاریابی مقصد: خلق تجربیات گردشگری خاطره انگیز
نویسنده : Rupa Rathee
این کتاب جنبه های مختلف بازاریابی مقصد، هنر استفاده از بازاریابی برای خلق تجربه های به یاد ماندنی برای مسافران در مقاصد خاص فراهم می کند.
موضوع كتاب با معرفی بازاریابی مقصد آغاز می شود و چگونگی تبدیل آن به وضعیت کنونی، محیط های بازاریابی مقصد، زنجیره ارزش مقصد، رفتار مصرف کننده، هدف گذاری، و موقعیت یابی برای مقصد بحث می کند.
این کتاب جاذبه های گردشگری مختلفی را پوشش می دهند که رایج ترین آن ها:
▫️گردشگری میراث
▫️گردشگری کشاورزی
▫️جاذبه های طبیعی و دیدنی
▫️جاذبه های دست ساز بشر
▫️گردشگری معنوی و مذهبی
▫️گردشگری تجاری و ... است.