صفحه اصلی / کتابخانه بین المللی / بهترین نمونه‌های عملی در بازاریابی و مدیریت هتلداری و گردشگری + فایل PDF
بهترین نمونه‌های عملی در بازاریابی و مدیریت هتلداری و گردشگری + فایل PDF - تصویر 1

بهترین نمونه‌های عملی در بازاریابی و مدیریت هتلداری و گردشگری + فایل PDF

15,000 تومان
ایجاد شده: 24/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 30/اردیبهشت/1398

گروه آموزشی هتل‌نیوز – کتاب بهترین نمونه‌های عملی در بازاریابی و مدیریت هتلداری و گردشگری ( Best Practices in Hospitality and Tourism Marketing and Management ) یکی از نمونه کتاب‌های عملی در صنعت گردشگری و هتلداری است.

این کتاب به تحلیل تاثیرات مثبتی می‌پردازد که گردشگری بر کیفیت زندگی ساکنان مقاصد گردشگری دارد. همچنین به بررسی میزان تاثیر گردشگری بر زندگی گردشگران و لذت گردشگران از تجربه بازدید از یک مقصد، می‌پردازد.

کتاب بهترین نمونه‌های عملی در بازاریابی و مدیریت هتلداری و گردشگری، تاثیرات مهم تئوریک و تجربی و همچنین نمونه‌های مطالعاتی مرتبط با کیفیت زندگی در رابطه با بازاریابی و مدیریت هتلداری و گردشگری را بیان می‌کند.

این کتاب در واقع نتیجه تلاش‌هایی است که بسیاری از محققان از سراسر جهان برای تشریح و مشخص کردن این حوزه جدید از تحقیقات، انجام داده‌اند و تلاش کرده‌اند تا در مورد ارتباط میان گردشگری و کیفیت زندگی ساکنین مقاصد گردشگری و همچنین صنعت هتلداری به تولید علم بپردازند.

در پایان بایستی گفت، این کتاب یک مرجع واقعی و دقیق برای محققان، دانش‌آموزان و متخصصان در هتلداری، بازاریابی و مدیریت گردشگری به حساب می‌آید.

جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...