صفحه اصلی / فرانت آفیس / یک متصدی پذیرش در فرانت آفیس هتل چه رفتاری باید داشته باشد؟
یک متصدی پذیرش در فرانت آفیس هتل چه رفتاری باید داشته باشد؟ - تصویر 1

یک متصدی پذیرش در فرانت آفیس هتل چه رفتاری باید داشته باشد؟

ایجاد شده: 9/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 10/اردیبهشت/1398

متصدی پذیرش هتل باید در همه حال رفتاری مودبانه و صمیمی، آرامش و صبر داشته باشد (حتی در شرایط بحرانی). او باید به همه جزئیات توجه کند.

متصدی پذیرش هتل باید از روابط عمومی خوبی برخوردار بوده و تاحدی با روانشناسی افراد، لهجه ها و فرهنگ های مختلف آشنایی داشته باشد.

او باید از اصول فروشندگی و جذب مشتری به میزان لازم در کار خود استفاده کند.

همچنین با شناختی کاملی که از وظایف سایر کارکنان هتل دارد، در رسیدگی به خواسته ها، پیشنهادات و شکایات احتمالی میهمانان، سرعت عمل لازم  را به کار گیرد.

پذیرش­گر هتل باید با نحوه بررسی درستی و اعتبار انواع کارت های شناسایی اعم از کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه و...میهمانان آشنا باشد.

همچنین باید انواع روش های رزرواسیون را شناخته و مراحل مختلف هر کدام را در هنگام نیاز به خوبی انجام دهد.

 



جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...