صفحه اصلی / فرانت آفیس / شغل پذیرش در یک هتل چه ویژگی‌هایی دارد؟
 شغل پذیرش در یک هتل چه ویژگی‌هایی دارد؟ - تصویر 1

شغل پذیرش در یک هتل چه ویژگی‌هایی دارد؟

ایجاد شده: 22/دی/1402       آخرین ویرایش: 24/دی/1402

متصدی پذیرش هتل (فرانت آفیس) فردی است که با انواع واحدهای اقامتی اعم از هتل ها و متل ها و...و امکانات آنها آشنایی داشته و مهارت خوبی در جلب میهمانان، پذیرش و ارائه خدمات مطابق با خواسته آنها دارد.

 پذیرش گر هتل به مهمانان خوش آمد گفته، وضعیت رزرو اتاق ها را مدیریت و به درخواست‌های مهمانان در طول اقامت پاسخ می دهد.

 کلیه کارهای مربوط به:

▫️اطلاع رسانی
▫️رزرواسیون
▫️پذیرش
▫️خروج میهمانان بر عهده پذیرش گر هتل می باشد.

 در واقع بخش پذیرش، قلب یک هتل محسوب می شود، زیرا اولین برخورد میهمان با پرسنل هتل در این بخش صورت میگیرد.


وظایف متصدی پذیرش هتل

▫️به همه جزئیات توجه کند.

▫️در همه حال رفتاری مودبانه و صمیمی، همراه با آرامش و صبر داشته باشد.

▫️از روابط عمومی خوبی برخوردار بوده و تاحدی با روانشناسی افراد، لهجه ها و فرهنگ های مختلف آشنایی داشته باشد.

▫️از اصول فروشندگی و جذب مشتری به میزان لازم در کار خود استفاده کند.

▫️همچنین با شناختی کاملی که از وظایف سایر کارکنان هتل دارد، باید در رسیدگی به خواسته ها، پیشنهادات و شکایات احتمالی میهمانان، سرعت عمل لازم  را به کار گیرد.
 
▫️با نحوه بررسی درستی و اعتبار انواع کارت های شناسایی اعم از کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه و...میهمانان آشنا باشد.

▫️انواع روش های رزرواسیون را شناخته و مراحل مختلف هر کدام را در هنگام نیاز به خوبی انجام دهد.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...