صفحه اصلی / فرانت آفیس / خصوصیات و ویژگی های میز فرانت آفیس
خصوصیات و ویژگی های میز فرانت آفیس - تصویر 1

خصوصیات و ویژگی های میز فرانت آفیس

ایجاد شده: 9/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 10/اردیبهشت/1398

بخش اول:

  • به جهت سهولت کار و تسلط مهمانان به افراد پشت میز و بالعکس و سرویس دهی بهتر توصیه می شود ارتفاع میز از کف لابی بین ۱۱۰ الی ۱۲۰ سانتی متر در نظر گرفته شود.
  • در طراحی و ساخت فرانت دسک می باید نهایت ذوق و سلیقه و زیبایی بکار گرفته شده و در عین حال به ماندگاری و استقامت میز نیز توجه کافی صورت پذیرد.
  • محل میز مذکور ترجیحا در نزدیکی درب ورودی و در جهتی طراحی گردد که مستقیما در معرض دید مهمانان ورودی و خروجی بوده و در عین حال پرسنل شاغل در پشت آن بتوانند بطور نامحسوس به رفت و آمد افراد به لابی به خصوص آسانسورها کنترل داشته باشند.
  • در قسمت داخلی میز قفسه و طبقه بندی های مناسب طراحی و ساخته شود که ارزش کاربری داشته ، بتوانند ذخیره مورد نیاز فرمهای اداری ، لوازم التحریر، و ملزومات و تجهیزات کامپیوتر و ... را نگهداری نماید.
  • در هتل هایی که هنوز از سیستم قفل و کلید مکانیکی استفاده می نمایند محل نگهداری کلیدها باید در داخل میز و جلوی محل استقرار مسئول اطلاعات بطور مرتب و تفکیک شده طراحی و ساخته شود. از آویزان کردن کلید اتاق ها یا جعبه کلید در پشت سر پرسنل یا سمت چپ و راست در معرض دید مستقیم مهمانان خودداری گردد تا پرسنل تحت هیچ شرایطی مجبور به پشت کردن به مهمانان نگردد و مسائل حفاظتی و امنیتی نیز رعایت گردد.

جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...