صفحه اصلی / فرانت آفیس / پذیرش هتل (قسمت ششم)
پذیرش هتل (قسمت ششم) - تصویر 1

پذیرش هتل (قسمت ششم)

ایجاد شده: 13/مهر/1397       آخرین ویرایش: 13/مهر/1397

فرانت آفیس


در قسمت ششم از آموزش حرفه پذیرشگری در یک هتل به مباحث مربوط به مهارت و دانش مورد نیاز این حرفه در محیط کسب و کار هتلداری میپردازیم:


مهارت و دانش مورد نیاز


مهارت های ارتباطی عالی

رفتار دوستانه و مودبانه در پاسخ به مهمانها و تلفن ها

مسئولیت پذیری زیاد در رسیدگی به خواسته ها و نیازهای مهمانها

داشتن اطلاعات کافی از امور مختلف شهر، محل و اطراف هتل، سیستم حمل و نقل، مکان های تفریحی و غیره.

آشنایی نسبی با اصول فروشندگی و جذب مشتری، روانشناسی افراد، فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف

آراستگی ظاهری

صبر و حوصله

توانایی حفظ آرامش در شرایط کاری پرفشار

توانایی استفاده از کامپیوتر و اینترنت جهت بکارگیری نرم افزارهای هتل داری و کسب اطلاعات مورد نیاز مهمانها

دقت و توجه به جزئیات

تسلط به زبان خارجی و در درجه اول به زبان انگلیسی. به خصوص در هتل های بین المللی


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...