فرانت آفیس
در قسمت ششم از آموزش حرفه پذیرشگری در یک هتل به مباحث مربوط به مهارت و دانش مورد نیاز این حرفه در محیط کسب و کار هتلداری میپردازیم:
مهارت و دانش مورد نیاز
مهارت های ارتباطی عالی
رفتار دوستانه و مودبانه در پاسخ به مهمانها و تلفن ها
مسئولیت پذیری زیاد در رسیدگی به خواسته ها و نیازهای مهمانها
داشتن اطلاعات کافی از امور مختلف شهر، محل و اطراف هتل، سیستم حمل و نقل، مکان های تفریحی و غیره.
آشنایی نسبی با اصول فروشندگی و جذب مشتری، روانشناسی افراد، فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف
آراستگی ظاهری
صبر و حوصله
توانایی حفظ آرامش در شرایط کاری پرفشار
توانایی استفاده از کامپیوتر و اینترنت جهت بکارگیری نرم افزارهای هتل داری و کسب اطلاعات مورد نیاز مهمانها
دقت و توجه به جزئیات
تسلط به زبان خارجی و در درجه اول به زبان انگلیسی. به خصوص در هتل های بین المللی