صفحه اصلی / فرانت آفیس / عملکرد دپارتمان Front Office را در هتل چگونه می سنجید؟
عملکرد دپارتمان Front Office را در هتل چگونه می سنجید؟ - تصویر 1

عملکرد دپارتمان Front Office را در هتل چگونه می سنجید؟

ایجاد شده: 3/دی/1398       آخرین ویرایش: 3/دی/1398

 تا پیش از این، تنها یک پاسخ برای این سوال وجود داشت:

امتیازات داده شده به GSS (متصدی خدمات مهمان) و فرایند Check – In.

اما با توسعه فناوری در سالهای اخیر، موارد بیشتری در این فرایند دخیل شده اند.

برای مثال میتوان به فرایند Mobile Check-In اشاره کرد که به شما امکان می دهد تا از راه دور فرایند Check – In را انجام دهید و یا حتی امکانات چت با نماینده هتل در این تکنولوژی را نیز دارید.

به همین خاطر چند شاخص کلیدی عملکرد Front Office را در ادامه برمیشماریم:

1. امتیازات داده شده به فرایند

Check-In . 2. سرعت و کارآیی چت با موبایل.

3. توجه و کسب درآمد اضافی مانند No Shows و کنسلی

4. ثبت نام در برنامه های عضویت وفاداری

5. فروش اتاق به قیمتهای بالاتر و متقاعد کردن مهمان به پرداخت و کسب درآمد بالاتر

6. کارآیی در فروش با قیمتهای بالاتر و ایجاد منابع درآمد اضافی

7. وقت شناسی در فرایند Mobile Check-In.


شما در هتل خود برای اندازه گیری عملکرد فرانت آفیس، از چه معیارهایی استفاده میکنید؟


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...