تا پیش از این، تنها یک پاسخ برای این سوال وجود داشت:
امتیازات داده شده به GSS (متصدی خدمات مهمان) و فرایند Check – In.
اما با توسعه فناوری در سالهای اخیر، موارد بیشتری در این فرایند دخیل شده اند.
برای مثال میتوان به فرایند Mobile Check-In اشاره کرد که به شما امکان می دهد تا از راه دور فرایند Check – In را انجام دهید و یا حتی امکانات چت با نماینده هتل در این تکنولوژی را نیز دارید.
به همین خاطر چند شاخص کلیدی عملکرد Front Office را در ادامه برمیشماریم:
1. امتیازات داده شده به فرایند
Check-In . 2. سرعت و کارآیی چت با موبایل.
3. توجه و کسب درآمد اضافی مانند No Shows و کنسلی
4. ثبت نام در برنامه های عضویت وفاداری
5. فروش اتاق به قیمتهای بالاتر و متقاعد کردن مهمان به پرداخت و کسب درآمد بالاتر
6. کارآیی در فروش با قیمتهای بالاتر و ایجاد منابع درآمد اضافی
7. وقت شناسی در فرایند Mobile Check-In.
شما در هتل خود برای اندازه گیری عملکرد فرانت آفیس، از چه معیارهایی استفاده میکنید؟