ایجاد شده: 9/اردیبهشت/1398 آخرین ویرایش: 10/اردیبهشت/1398
وظایف متصدی پذیرش هتل:
خوشامدگویی به میهمانان در بدو ورود توام با احترام و ادب فراوان
انجام کارهای مربوط به رزرو اتاق برای مشتریان از طریق تلفن، ایمیل، فکس، نامه و یا حضوری
انجام کلیه کارهای لازم در هنگام ورود و خروج مهمانان از جمله گرفتن مدارک شناسایی معتبر از میهمان و بررسی صحت و اعتبار آنها، ارائه فرم مشخصات به میهمان و کمک به او در پرکردن آن، گرفتن و دادن کلید اتاق ها به میهمانان و ...
توضیح کامل در مورد انواع اتاق های و امکانات هتل به میهمان و کمک به او در انتخاب اتاق مناسب و دادن کلید به او
گرفتن و دادن پیغام به میهمانان
پاسخگویی به درخواست های مختلف مهمانان ( از جمله رزرو بلیط تئاتر یا نگهداری اقلام با ارزش)
پاسخگویی به سوالات مهمانان و دادن اطلاعات مورد نیاز به آنها
بررسی و رسیدگی به پیشنهادات، مشکلات و شکایات میهمانان
آماده کردن صورت حساب ها و تحویل پرداخت های مهمانان در هنگام ترک هتل
همکاری با سایر کارکنان هتل برای ارائه خدمات بهتر به میهمانان