#فرانت_آفیس
#پذیرش_هتل (قسمت پنجم)
————————————
در قسمت پنجم از #آموزش حرفه پذیرشگری در یک هتل به ادامه مباحث مربوط به وظایف یک پذیرشگر در هتل میپردازیم:
مسئولیت ها و وظایف یک پذیرشگر در هتل
گرفتن و دادن پیغام به میهمانان
پاسخگویی به درخواست های مختلف مهمانان ( از جمله رزرو بلیط یا نگهداری اقلام با ارزش)
پاسخگویی به سوالات مهمانان و دادن اطلاعات مورد نیاز به آنها
بررسی و رسیدگی به پیشنهادات، مشکلات و شکایات میهمانان
آماده کردن صورت حساب ها و تحویل پرداخت های مهمانان در هنگام ترک هتل
همکاری با سایر کارکنان هتل برای ارائه خدمات بهتر به میهمانان
چند نکته ضروری:
در اغلب هتل ها برای رزرو کردن و نگهداری جزئیات اطلاعات هتل از سیستم های کامپیوتری استفاده می کنند.
در هتل های بزرگ معمولا چند پذیرش گر در محل پذیرش هتل کار می کنند و هر کدام مسئول بخشی از کار هستند.
اما در هتل های کوچک کلیه کارهای بخش پذیرش و گاهی حتی کار راهنمایی مسافران به اتاق هایشان بر عهده متصدی پذیرش می باشد.