صفحه اصلی / مقالات و یادداشت ها / استراتژی‌های بازاریابی در هتل ( قسمت سوم )
استراتژی‌های بازاریابی در هتل ( قسمت سوم ) - تصویر 1

استراتژی‌های بازاریابی در هتل ( قسمت سوم )

ایجاد شده: 5/آبان/1397       آخرین ویرایش: 2/آذر/1397

آیا می‌خواهید یک استراتژی بازاریابی قوی و موثر مانند آنچه توسط هتل‌های زنجیره ای بزرگ به کار گرفته می‌شود برای هتل خود داشته باشید؟

استفاده از آمیخته‌های بازاریابی ( Mix Marketing ) که در قالب 4 بخش ارائه می‌شود، می‌تواند بهترین راه برای رسیدن به نتیجه مطلوب در اجرای برنامه‌های بازاریابی شما باشد

قسمت سوم - Place

در حال حاضر در کجا در حال تبلیغ اتاق‌های هتل خود هستید؟

اینترنت ابزار اصلی است که امروزه مسافران برای جستجوی اتاق‌ها، مقایسه قیمت‌ها، بهره‌مندی از پیشنهادها و نهایی کردن رزرو خود استفاده می‌کنند. با داشتن یک وب‌سایت، مسافران می‌توانند به طور مستقیم از شما خرید کنند و شما مجبور نیستید به واسطه‌ها کمیسیون پرداخت کنید.

حال از خود بپرسید وب‌سایت شما تا چه اندازه جذاب و کاربرپسند است؟ آیا به راحتی در موتور جستجوی Google قابل دسترسی و مشاهده است؟ آیا نام شما در صفحه اول نتایج جستجو قابل رویت است؟ برای مسافران چقدر راحت است که به منوهای وب‌سایت شما دسترسی پیدا، نرخ‌ها را مشاهده و اتاق رزرو کنند؟

یکی دیگر از روش‌هایی که بسیاری از مسافران برای رزرو هتل انتخاب می‌کنند استفاده از OTA هاست. این شرکت‌ها ابزارهای بازاریابی قدرتمند و قانع‌کننده‌ای برای جلب مشتری و ایجاد وفاداری در آنها هستند. آیا اتاق‌های هتل شما از طریق OTA در دسترس است؟

قسمت‌های اول و دوم این مقاله را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر مشاهده فرمائید.

استراتژی‌های بازاریابی در هتل - قسمت اول

استراتژی‌های بازاریابی در هتل - قسمت دوم



جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...