صفحه اصلی / کتابخانه بین المللی / کدهای اخلاقی در هتلداری + فایل PDF
کدهای اخلاقی در هتلداری + فایل PDF - تصویر 1

کدهای اخلاقی در هتلداری + فایل PDF

15,000 تومان
ایجاد شده: 19/فروردین/1398       آخرین ویرایش: 26/فروردین/1398

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب کدهای اخلاقی در هتلداری ( Ethics of Hospitality ) با انجام یک مطالعه و تحقیق طولانی مدت و بررسی قومی و نژادی، آدب و رسوم جوامع محلی در حوزه‌های توسعه گردشگری در کشور "نیکاراگوئه" به این سوال پاسخ می‌دهد که چگونه میزبانان و میهمانان در هنگام دیدار با یکدیگر به هم خوشامد می‌گویند.

این تحقیق توسط محققان و به دنبال رشته‌ای از فعالیت‌های توسعه پایدار گردشگری انجام شود. این گروه از محققان با هدف کمک، آموزش و مطالعه میزبان‌های محلی، سفر می‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز در حوزه‌های مدنظر خود را کسب کنند.

کتاب کدهای اخلاقی در هتلداری در یک سطح گسترده‌تر به بررسی چگونگی انجام اصول میهمان‌نوازی و هتلداری بین میهمان و میزبان می‌پردازد. رویکرد نظری این کتاب بر اساس "اخلاق و کدهای رفتاری" است که می‌تواند پایه‌ای برای مسئولیت‌پذیری و پذیرش دیگران باشد.

ایده‌های مطرح شده در این کتاب، نشان می‌دهد که هتلداری، مسئولیت‌پذیری و مشارکت، همگی نیاز به آمادگی ذهنی برای شناخت از خود دارند. در حقیقت این کتاب یک ابزار مفهومی برای تسهیل درک راه‌های جایگزین برای انجام همکاری است. 

در پایان بایستی گفت که کتاب کدهای اخلاقی در صنعت هتلداری، می‌تواند مورد استفاده دانشجویان و محققان هتلداری، گردشگری، مطالعات توسعه، مطالعات فرهنگی و انسان‌شناسی، قرار گیرد.

جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش، اقدام فرمائید.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...