صفحه اصلی / مقالات و یادداشت ها / سخنی کوتاه با همکاران عزیز خانواده هتلداری کشور
سخنی کوتاه با همکاران عزیز خانواده هتلداری کشور - تصویر 1

سخنی کوتاه با همکاران عزیز خانواده هتلداری کشور

ایجاد شده: 30/اردیبهشت/1399       آخرین ویرایش: 30/اردیبهشت/1399

مدتی است که موج بیماری کرونا تاثیر منفی بسیار زیادی در امر گردشگری علی‌الخصوص جامعه هتلداری، ایجاد نموده و ضرر و زیان ناشی از کنسل شدن سفرها متوجه آژانس‌ها، هتل‌ها و دیگر مراکز گردشگری شده است.

در این خصوص بیش از همه موضع‌گیری مسئولین محترم وزارت گردشگری در عدم توجه به خسارت‌ها، نگرانی‌های زیادی در بهره‌برداران هتل‌ها ایجاد نموده به طوری که موجبات تذکرهای متعدد به همکاران ستادی جامعه هتلداران را فراهم نموده که چرا موضع‌گیری‌های کتبی و ... بعمل نیامده است.

از آنجایی که هم‌اکنون در شرایط بحرانی قرار داریم که دولت و مسئولین تمام توجهشان به مسائل پزشکی است، شاید مکاتبات و نامه‌نگاری در خصوص مشکلات هتلداران، کمترین اثر ممکن خود را داشته باشد.

لذا پیشنهاد می‌نمایم تا جامعه محترم هتلداران کشور با تعیین کارگروهی از هتلداران گرامی نسبت به برآورد و تعیین خسارت هتل‌های کشور به صورت کارشناسی دقیق، اقدام نموده و نتایج را به دولت محترم منتقل نمایند.

بدون شک اساتید گرامی تائید خواهید فرمود که صرف مکاتبات در خصوص امکان معافیت یکساله از مالیات و بیمه، اختصاص وام بلاعوض و ... برای دولت در تحریم شدید، امکان‌پذیر نخواهد بود مگر با ارائه کارشناسی دقیق در هر استان کشور و شهرهای پرجمعیت.

حمید کشایی - مشاور جامعه هتلداران ایران


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...