صفحه اصلی / مقالات و یادداشت ها / روش‌های جذب و ایجاد انگیزه در میهمانان برای اقامت در هتل شما ( قسمت دوم )
روش‌های جذب و ایجاد انگیزه در میهمانان برای اقامت در هتل شما ( قسمت دوم ) - تصویر 1

روش‌های جذب و ایجاد انگیزه در میهمانان برای اقامت در هتل شما ( قسمت دوم )

ایجاد شده: 7/آذر/1397       آخرین ویرایش: 7/آذر/1397

آیا می‌خواهید در هتل خود مشتریان بیشتری داشته باشید؟ در حقیقت وقتی نوبت به جذب میهمان می‌شود، مدیریت هتل بسیار حیاتی است. قبل از هر چیز لازم است تا عامل ایجاد انگیزه در افراد را درک کنید زیرا این روش در افزایش تقاضا برای اقامت در هتل شما ضروری است.

با میهمانان خود مودبانه، دوستانه و در عین حال حرفه‌ای صحبت کنید

حتی اگر میهمانان، شما را در برخی از مشکلات شخصی درگیر کرده باشند در نهایت احترام با آنها رفتار کنید تا در طول اقامتشان احساس مهم بودن را تجربه کنند.

اتاق‌های هتل خود را روزانه بررسی کنید

وقتی اتاق‌هایتان خالی یا پر است، فراموش نکنید که آنها را به صورت منظم بررسی کنید. یک اتاق کثیف تاثیر منفی در ذهن میهمانان شما می‌گذارد. در نتیجه همیشه باید مرتب و تمیز باشند.

مراقب تک تک میهمانان باشید

به میهمانان خود ارزش و اولویت دهید. هر زمان که هر یک از میهمانان شما با مشکل مواجه شدند، راه‌حل واقعی و کارآمد به آنها بدهید تا آنها بتوانند دفعه بعد نیز با اطمینان خاطر شما را انتخاب کنند.

هر گونه بوی و رایحه که میهمانان دوست ندارند را حذف کنید

شما باید همه چیز را برای آرامش خاطر و رضایت میهمانان انجام دهید. اگر میهمانان شما با عطر اتاق راحت نباشند از یک خوشبوکننده دیگر استفاده کنید و بو را تغییر دهید.

استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی

از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به عنوان رسانه‌ای قدرتمند برای ترویج و تبلیغ ویژگی‌های هتل خود استفاده کنید. فراموش نکنید که وب‌سایتی برای هتل خود طراحی کرده و آن را با جزئیاتی از اطلاعات مربوط به هتل خود توسعه دهید.

ابزارهای بازاریابی سنتی را به خاطر داشته باشید

بازاریابی آنلاین خوب است اما نباید قدرت ایده‌های بازاریابی سنتی مانند روزنامه‌ها، جزوه‌ها، مجلات و ... را نادیده گرفت.

پکیج‌های ویژه تخفیف

از این طریق می‌توانید میهمانان بیشتری را به هتل خود دعوت کرده و از آن‌ها مشتریانی دائمی و وفادار بسازید. 

همیشه برای شادی و جلب رضایت‌مندی میهمانان انگیزه داشته باشید

انگیزه و هدف اصلی هتل و کارکنان شما باید رضایت‌مندی کامل و 100 درصدی مشتری باشد. پس قوانین و مقررات خود را با اهداف و انگیزه‌های خود همسو کنید و به آنها پایبند باشید.



جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...