صفحه اصلی / مقالات و یادداشت ها / روش‌های جذب و ایجاد انگیزه در میهمانان برای اقامت در هتل شما ( قسمت اول )
روش‌های جذب و ایجاد انگیزه در میهمانان برای اقامت در هتل شما ( قسمت اول ) - تصویر 1

روش‌های جذب و ایجاد انگیزه در میهمانان برای اقامت در هتل شما ( قسمت اول )

ایجاد شده: 30/آبان/1397       آخرین ویرایش: 1/آذر/1397

آیا می‌خواهید در هتل خود مشتریان بیشتری داشته باشید؟ در حقیقت وقتی نوبت به جذب میهمان می‌شود، مدیریت هتل بسیار حیاتی است. قبل از هر چیز لازم است تا عامل ایجاد انگیزه در افراد را درک کنید زیرا این روش در افزایش تقاضا برای اقامت در هتل شما ضروری است.

ساختمان هتل خود را تازه کنید

اطمینان حاصل کنید که هتل شما به مانند 5 سال گذشته به نظر نمی‌رسد. مجموعه خود را احیا و نوسازی کنید تا میهمانان در بدو ورود تازگی را احساس کنند.

مدیریت هتل خود را بهبود ببخشید

به معرفی قوانین و سیاست‌های جدید برای افزایش میزان رضایت‌مندی میهمانان بپردازید.

کارکنان خود را با آموزش ارتقا دهید

تنها به رشد هتل خود فکر نکنید. از کارکنان خود بپرسید و سعی کنید آنها را به صورت حرفه‌ای آموزش دهید. حداقل در طول یک سال آنها باید یک مهارت را به طور کامل آموزش ببینند.

به کارکنان خود قدرت تصمیم‌گیری دهید

آنها را آموزش دهید تا در موارد کوچک از قدرت اختیار خود استفاده کنند. شما بدین طریق به آنها حس ارزشمند بودن را القا می‌کنید.

میز پذیرش هتل شما باید 24 ساعت کار کند

قلب تپنده هتل شما باید همیشه فعال باشد. شما باید همیشه برای پاسخگویی به نیازهای میهمانان آماده باشید. علی‌الخصوص وقتی آنها به کمک شما نیاز دارند.

روحیه کار تیمی

کارکنان خود را به عنوان یک تیم در نظر بگیرید و در آنها روحیه کار تیمی را ایجاد کنید تا با رضایت خاطر  با شما و دیگران همکاری کنند. یک تیم موفق همیشه میهمانان را راضی نگه می‌دارد.

بخشی از فعالیت‌ها را به کمک میهمانان انجام دهید

به آنها قدرت انتخاب دهید. اجازه دهید تا تجربیات خود را با شما به اشتراک بگذارند. تمام تلاش خور را بکار بگیرید تا میهمانان در مدت اقامت راحتی را احساس کنند.



جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...