صفحه اصلی / مقالات و یادداشت ها / مشتری‌مداری؛ از یک گزینه لاکچری در برخی هتل‌ها در گذشته تا تکنیک جدید در بازاریابی امروز ( قسمت چهارم )
 مشتری‌مداری؛ از یک گزینه لاکچری در برخی هتل‌ها در گذشته تا تکنیک جدید در بازاریابی امروز ( قسمت چهارم ) - تصویر 1

مشتری‌مداری؛ از یک گزینه لاکچری در برخی هتل‌ها در گذشته تا تکنیک جدید در بازاریابی امروز ( قسمت چهارم )

ایجاد شده: 8/اسفند/1397       آخرین ویرایش: 22/اسفند/1397

علاوه بر فناوری چت آنلاین، می‌توان مشتری‌مداری را از کانال‌های اجتماعی نیز دنبال کنید و به مشتریان خود سرویس دهید. شاید اکنون به یاد فیسبوک افتاده‌اید اما مطمئن هستم خوب می‌دانید که فناوری‌های دیگری همچون توئیتر، اینستاگرام، تلگرام و دیگر رسانه‌های اجتماعی هم وجود دارند که می‌تواند در ارتباط شما با میهمان‌های بالقوه و یا میهمان‌های قدیمی، بسیار موثر باشند. 

با این تفاسیر باید گفت اکنون زمانی است که مفهوم مشتری‌مداری به عنوان یک مزیت بازاریابی برای هتل شما نقش خود را ایفا خواهد کرد. از آنجایی که ارتباط میان رسانه‌های اجتماعی و میهمانان قدیمی و بالقوه هتل شما همواره به صورت عمومی انجام می‌پذیرد لذا بقیه مردم می‌توانند به راحتی شاهد این ارتباطات، کیفیت و کمیت آن باشند و در مورد اینکه شما چگونه با میهمانان قدیم و جدید خود برخورد می‌کنید، قضاوت قابل توجهی انجام دهند. 

در حقیقت با حضور در رسانه‌های اجتماعی، شما به میهمانان و بقیه این فرصت را می‌دهید که شاهد فعالیت‌های شما در حوزه هتلداری با تمرکز بر ویژگی‌های انسان و روابط انسانی باشند و ببینند که شما تا چه میزان به ارتباطات انسانی و مکالمات رودررو اهمیت می‌دهید. این تکنیک می‌تواند باعث شود که شما هتل خود را از دیگر هتل‌ها در محیط کسب و کار متمایز ساخته و با بیشترین تلاش هدفمند خود در میدان رسانه‌های اجتماعی به هتل خود یک مزیت رقابتی بسیار کارآمد اضافه کنید. 

اگر پیش از این از رسانه‌های اجتماعی به عنوان کانال رزرو مستقیم برای هتل خود سود می‌بردید، امروزه می‌توانید از کانال‎‌های رسانه‌های اجتماعی به عنوان یک مزیت رقابتی بازاریابی در برنامه‌های مشتری‌مداری خود استفاده کنید. 

در واقع چت آنلاین، وب‌سایت هتل و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی برای شما فرصت‌های بازاریابی بسیار زیادی ایجاد می‌کنند که در محیط کسب و کار و در مقایسه با رقبا، بسیار غیر منصفانه است و باعث می‌شود سهم بسیار زیادی از بازار را به خود اختصاص دهید!!

مشتری‌مداری؛ از یک گزینه لاکچری در برخی هتل‌ها در گذشته تا تکنیک جدید در بازاریابی امروز ( قسمت اول )

مشتری‌مداری؛ از یک گزینه لاکچری در برخی هتل‌ها در گذشته تا تکنیک جدید در بازاریابی امروز ( قسمت دوم )

مشتری‌مداری؛ از یک گزینه لاکچری در برخی هتل‌ها در گذشته تا تکنیک جدید در بازاریابی امروز ( قسمت سوم )


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...