صفحه اصلی / مقالات و یادداشت ها / استراتژی‌های بازاریابی در هتل ( قسمت چهارم )
استراتژی‌های بازاریابی در هتل ( قسمت چهارم ) - تصویر 1

استراتژی‌های بازاریابی در هتل ( قسمت چهارم )

ایجاد شده: 9/آبان/1397       آخرین ویرایش: 2/آذر/1397

بخش چهارم و پایانی این مقاله تحت عنوان آمیخته‌های بازاریابی ( Mix Marketing ) به موضوع Promotion می‌پردازد. استفاده از آمیخته‌های بازاریابی، یک راه کارآمد برای ساختن یک رویکرد موفق است. ترکیب این روش‌ها یکی از مهمترین مراحل طرح بازاریابی کسب و کار شماست. 

قسمت چهارم - Promotion

این قسمت (Promotion ) آخرین و شاید مهمترین بخش در زمینه بازاریابی هتل شما به حساب می‌آید. زمانی که وب‌سایت فوق‌العاده‌ای دارید، بهتر است برای بازدید بیشتر کمی سر و صدا و به عبارتی دیگر "جَو" ایجاد کنید.

هر اندازه نظرات مثبت از دیگر وب‌سایت‌ها و کاربران دریافت کنید، اعتبار الکترونیکی شما تاثیر بیشتری پیدا خواهد کرد و علاوه بر این، نام هتل شما برای مسافران بیشتر قابل مشاهده خواهد بود. در نتیجه هر چه بیشتر به نام شما برسند، تمایل برای انتخاب و رزرو هتل شما نیز افزایش خواهد یافت.

تمرکز اصلی Promotion استفاده از سیستم عامل رسانه‌های اجتماعی برای ایجاد یک تلنگر، تمایز و آغاز گفتگو با افرادی است که علاقه‌مند به ارتقای وضعیت و موقعیت خود هستند.

در پایان بایستی گفت هر اندازه ماهیت خدمات هتل شما قوی‌تر و متمایز باشد، شانس بیشتری برای بهره‌مندی از تبلیغات دهان به دهان توسط مشتریان خود خواهید داشت و این دقیقا زمانیست که نام شما بر سر زبانهاست.

قسمت‌های اول تا سوم این مقاله را از طریق لینک‌های زیر مشاهده فرمائید.

استراتژی‌های بازاریابی در هتل - قسمت اول

استراتژی‌های بازاریابی در هتل - قسمت دوم

استراتژی‌های بازاریابی در هتل - قسمت سوم


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...