اخبار خارجی
گوگل مپس به چندین قابلیت هوش مصنوعی مجهز می‌شود

گوگل مپس به چندین قابلیت هوش مصنوعی مجهز می‌شود

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز ؛ گوگل مپس (Google Maps) در چند وقت آینده به چندین قابلیت هوش مصنوعی از جمله یک نمای همه‌جانبه جدید برای نمایش مسیر مجهز می‌شود. زمانی که کاربران مسیری برای رانندگی، پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری دریافت می‌کنند، گوگل مپس حالا یک «تجربه چند بعدی» به آن‌ها ارائه می‌کند که می‌تواند مسیر دوچرخه، پیاده‌روها، تقاطع و مکان‌های پارک را در طول مسیر نشان دهد. این تجربه همه‌جانبه در حال حاضر برای کاربران اندروید و iOS برخی شهرهای مهم جهان از جمله آمستردام، لاس‌وگاس، لندن، لس آنجلس، نیویورک، پاریس و توکیو ارائه شده است. علاوه بر این نمای همه‌جانبه برای مسیرها، جستجو با Live View اکنون جایگزین Lens در مپس شده است. سیستم جدید از هوش مصنوعی و واقعیت افزوده استفاده می‌کند تا جهت‌یابی دقیقی را به کاربران ارائه کند. همچنین از طریق یک نوار جدید می‌توانید اطلاعات مربوط به کیفیت هوا را نیز مشاهده کنید و با کمک هوش مصنوعی می‌توان مشخص کرد که در یک زمان معین چند خودرو ممکن است در جاده و مسیر شما حضور داشته باشند.

ایجاد شده: 6/آبان/1402       آخرین ویرایش: 6/آبان/1402
تلاش ژاپن برای کاهش نرخ گردشگری به نفع شهروندان

تلاش ژاپن برای کاهش نرخ گردشگری به نفع شهروندان

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز ؛  ژاپن برای چهار ماه متوالی میزبان بیش از دو میلیون گردشگر بوده و همین امر مدیران را به اعمال اقداماتی برای کاهش تعداد مسافران خارجی به داخل کشور سوق داده است. نتیجه تحقیقات مختلف نشان داده است که چنان‌چه اقدامی برای کاهش عبور و مرور به ژاپن اعمال نشود، نرخ گردشگری در این کشور از دوران قبل از شیوع کرونا نیز تجاوز خواهد کرد که این امر می‌تواند به سهم خود تنش‌های بسیار به زندگی شهروندان وارد کند. در این راستا، وزیر گردشگری ژاپن ادعا کرده است که به‌زودی اقداماتی شامل افزایش مالیات گردشگری و هزینه عبور و مرور برای مسافران خارجی اعمال خواهد کرد به این امید که حضور آن‌ها را در ژاپن کاهش دهد. مدیران ژاپن علاوه بر اعمال اقدامات نام‌برده برای کاهش نرخ گردشگری در کشور در تلاش هستند تدابیری را نیز برای به حداقل رساندن فشار ناشی از گردشگری زیاد را بر زندگی شهروندان پیاده کنند.

ایجاد شده: 2/آبان/1402       آخرین ویرایش: 2/آبان/1402
کدام شهرهای جهان بیشترین افزایش نرخ هتل را ثبت کردند؟

کدام شهرهای جهان بیشترین افزایش نرخ هتل را ثبت کردند؟

به گزارش هتل نیوز و به نقل از ایسنا ؛ بر اساس نتایج گزارش منتشرشده جدید، انتظار می‌رود نرخ اتاق‌های هتل در شهرهای بزرگ از بوستون تا بمبئی دو رقمی شود حتی پس از پیش‌بینی‌ها مبنی بر اینکه قیمت‌ها بالاخره به سقف می‌رسند. این گزارش چگونگی نوسان قیمت هتل‌ها در بیش از ۸۰ شهر در سراسر جهان را با پیش‌بینی‌هایی بر اساس معیارهایی مانند قیمت‌های فهرست شده فعلی، روندهای اقتصاد کلان، هتل‌ها و داده‌ها بررسی می‌کند. قیمت هتل بسیار بیشتر از محبوبیت فعلی یک مقصد در بین مسافران مطرح شده است. در پایتخت آرژانتین، نرخ‌ها عمدتاً ناشی از بحران شدید تورم در این کشور است که در سپتامبر به بدترین سطح خود از سال ۱۹۹۱ رسید. بمبئی رتبه دوم را دارد و انتظار می‌رود هزینه هتل‌های آن سال به سال ۱۵ درصد افزایش یابد. این مورد بدون شک محصول رشد سریع ثروت داخلی و بهبود طولانی سفر پس از همه‌گیری است. با توجه به اعمال هر دوی این عوامل در سراسر کشور، جای تعجب نیست که هند مدعی سه شهر در فهرست ۱۰ مورد برتر گزارش باشد به همین دلیل چنای و دهلی به ترتیب در رتبه‌های چهارم و هفتم قرار دارند. در پایان ۱۰ شهر برتر، شهرهایی هستند که گردشگری در آنها رونق داشته است. شیکاگو، پاریس و بوستون به دلیل دستاوردهای سفرهای کاری در رده ۱۰ برتر قرار دارند و منطقه‌ای با متوسط افزایش نرخ، استرالیاست. پیش‌بینی می‌شود که نرخ‌ها تنها در شهرهایی مانند ریاض و نیویورک به‌طور متوسط افزایش یابند که در سال آینده تعداد زیادی اتاق هتل جدید اضافه خواهد شد. این گزارش پیش‌بینی می‌کند که قیمت‌ها در این بازارها به ترتیب ۴.۶ درصد و ۶.۸ درصد افزایش می‌یابد.

ایجاد شده: 16/مهر/1402       آخرین ویرایش: 16/مهر/1402
عربستان در حاشیه دریای سرخ هتل‌ های زنجیره‌ ای می‌سازد

عربستان در حاشیه دریای سرخ هتل‌ های زنجیره‌ ای می‌سازد

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز ؛ یکی از طرح‌های بسیار تبلیغاتی عربستان، پروژه دریای سرخ است که در آن مناطقی از سواحل عربستان سعودی را به تفرجگاه‌ها به عنوان بخش کلیدی تمرکز کشور بر افزایش گردشگری تبدیل خواهد کرد. این پروژه شامل فرودگاهی است که توسط استودیوی بریتانیایی Foster + Partners طراحی شده‌است که در حدود ۱۵ کیلومتری از ساحل در داخل کشور ساخته می‌شود. این شرکت در حال طراحی چندین هتل، از جمله یک هتل حلقه‌ای شکل روی پایه‌ها و استراحتگاه جزیره مرجانی بلوم و همچنین یک هتل در میان تپه‌های شنی عربستان سعودی است. استودیو Foster + Partners همچنین در حال طراحی یک موسسه حیات دریایی شبیه صخره های مرجانی در استراحتگاه Amaala است. استودیوهای دیگری که روی این پروژه کار می کنند عبارتند از Kengo Kuma and Associates که در حال طراحی ۱۰۰ ویلا برای تعطیلات است.

ایجاد شده: 9/مهر/1402       آخرین ویرایش: 9/مهر/1402
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...