اخبار خارجی
اعتصاب کارکنان هتل‌ها در لس‌آنجلس آمریکا

اعتصاب کارکنان هتل‌ها در لس‌آنجلس آمریکا

هزاران نفر از کارکنان هتل‌های منطقه لس‌آنجلس آمریکا روز یکشنبه اعتصاب کردند و خواستار افزایش حقوق و مزایای خود شدند. " اتحادیه محلی ۱۱ " که نماینده ۱۵ هزار نفر از کارکنان در بیش از ۶۰ هتل بزرگ در لس آنجلس و کانتی اورنج است این اعتصاب را که یکی از بزرگ‌ترین حملاتی است که صنعت هتلداری ایالات متحده در سال‌های اخیر را هدف قرار داده، برپا کرد. انتخاب زمان برگزاری این اعتصاب در فصل شلوغ سفرهای تابستانی جنوب کالیفرنیا اقتصاد لس‌آنجلس را با تهدید کاهش درآمدهای گردشگری مواجه خواهد کرد. اتحادیه محلی ۱۱ در بیانیه‌ای اعلام کرد که کارکنان هتل‌ها برای تامین هزینه مسکن در شهرهایی که در آن کار می‌کنند با مشکل مواجه هستند و بسیاری از آنها در طول همه‌گیری ویروس کووید-۱۹ بیکار بودند. " کرت پترسن " رئیس این اتحادیه اعلام کرد که اعضای ما ابتدا از همه‌گیری کرونا و اکنون با وجود افزایش درآمدهای گردشگری به خاطر طمع روسای خود نابود شده‌اند. " ماریا هرناندز " سخنگوی این اتحادیه نیز گفت که چندین هزار کارگر از صبح روز یکشنبه در حدود ۱۲ هتل کار را ترک کردند و انتظار می‌رود با ادامه اعتصاب تعداد آنها افزایش یابد.

ایجاد شده: 12/تیر/1402       آخرین ویرایش: 12/تیر/1402
رونمایی از قوی ترین قطار هیدروژنی جهان در چین

رونمایی از قوی ترین قطار هیدروژنی جهان در چین

به گزارش سرویس خارجی تور نیوز؛ توسعه قوی ترین قطار هیدروژنی جهان توسط چین، گامی مهم برای دستیابی این کشور به وضعیت کربن خنثی تا سال ۲۰۶۰ است. براساس ادعای مقامات چینی، فناوری پاک و تجدیدپذیر این لوکوموتیو از پتانسیل بالایی برای جایگزینی با سیستم‌های سوخت فسیلی مورد استفاده در هزاران قطار سراسر این کشور برخوردار است. موتور جدید این قطار، از یک نمونه دیزلی به هیدروژنی تبدیل شده و می‌تواند تا ۱۹۰ ساعت کار کند و در دو ساعت سوخت‌گیری شود. این موتور هم‌چنین می‌تواند تا ۲۷۰ کیلوگرم هیدروژن را در خود نگه دارد. پس از آنکه سوخت این منبع پاک مصرف شود، تنها آب برجای می‌ماند و آلاینده‌ یا گاز گلخانه‌ای مانند دی‌اکسید کربن یا دی‌اکسید گوگرد تولید نخواهد شد. قوی ترین قطار هیدروژنی جهان که”Ningdong” نام دارد، توسط شرکت دولتی راه‌آهن چین (CRRC) توسعه یافته است.

ایجاد شده: 29/خرداد/1402       آخرین ویرایش: 29/خرداد/1402
شیائومی، چمدان ساز می‌شود

شیائومی، چمدان ساز می‌شود

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز؛ شیائومی از چمدان خود تحت سری MIJIA در چین رونمایی کرد.  این چمدان با طراحی و ویژگی‌های جدید و مبتکرانه همراه شده و می‌توان از آن به‌عنوان یک میز کوچک استفاده کرد و طراحی تخت صفحه آن کار را برای جابجایی آسان کرده است. چمدان شیائومی MIJIA در چهار سایز ۲۰، ۲۴، ۲۶ و ۲۸ اینچی موجود است. این وسیله از پوسته جعبه PC Covestro و فناوری کامپوزیت چند لایه بهره می‌برد. این امر منجر به ایجاد چارچوبی قوی‌تر، سخت‌تر و فشرده‌تر می‌شود. این چمدان هم‌چنین دارای محافظ بافت ضد خش برای افزایش دوام است. تمامی سایزهای این چمدان به‌جز کوچک‌ترین اندازه (۲۰ اینچی) از جداکننده‌های ۴:۶ برخوردار هستند که وزن سبک‌تر و باز و بسته شدن راحت‌تر را به‌ ارمغان می‌آورند. محفظه جلوی چمدان MIJIA ساده و در بخش عقب، عمیق‌تر طراحی شده که می‌تواند وسایل زیادی را در خود جای دهد.

ایجاد شده: 25/خرداد/1402       آخرین ویرایش: 25/خرداد/1402
کمبود شدید نیروی کار صنعت گردشگری ژاپن پس از پایان کرونا

کمبود شدید نیروی کار صنعت گردشگری ژاپن پس از پایان کرونا

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز ؛ در حال حاضر صنعت میهمان نوازی و گردشگری ژاپن پس از آسیب های بسیاری که از کرونا دید، روند بهبود را آغاز کرده است. بیشترین تعداد بازدید کنندگان ژاپن در ماه مارس از کره جنوبی با ۴۶۶ هزار و ۸۰۰ نفر یا ۷۹.۷ درصد نسبت به رقم مارس ۲۰۱۹ بوده است. پس از آن تایوان با بیش از ۲۷۸ هزار نفر، ایالات متحده با ۲۰۳ هزار نفر و هنگ کنگ با ۱۴۴ هزار نفر در جایگاه های بعد قرار دارند. کمبود شدید نیروی کار در گردشگری ژاپن به عنوان موضوعی مهم مطرح است و صنعت میهمان نوازی و بویژه رستوران داری در تنگنا قرار دارند و قادر به مقابله با تجدید حیات گردشگری داخلی نیستند. براساس نظرسنجی ماه ژانویه، کمبود نیروی کار برای مسافرخانه ها و هتل ها ۸۱.۸ و برای رستوران ها ۸۰.۴ درصد بوده است. از میان تمام بخش ها این ۲ صنعت کمبود نیروی کار برجسته ای را تجربه می کنند. بسیاری از بخش های میهمان نوازی و رستوران داری به دلیل تعطیلی، ساعات کوتاه تر و عملکرد ضعیف ناشی از شیوع بیماری کووید ۱۹ مجبور به کاهش نیروی کار خود و کاهش استخدام های جدید شده‌اند و بسیاری از کارمندان به مشاغل دیگری روی آورده اند. این واقعیت که بازگرداندن کارکنان پس از ترک کار آسان نیست، دلیل اصلی کمبود جدی نیروی کار است. البته صنعت ژاپن با پذیرش کارگران خارجی سعی در رفع کمبود نیروی کار دارد.

ایجاد شده: 25/اردیبهشت/1402       آخرین ویرایش: 25/اردیبهشت/1402
ورود گروه هتل‌های Marriott به کنیا

ورود گروه هتل‌های Marriott به کنیا

به گزارش هتل نیوز ؛ گروه هتل های Marriott International برای ورود به بخش سافاری در آفریقا با Baraka Lodges قراردادی امضا کرده است. اقامتگاه  JW Marriott Masai Mara Lodge در منطقه حفاظت شده ماسایی مارا، یکی از مشهورترین مناطق حفاظت شده حیات وحش و مناطق بیابانی در این قاره واقع شده است. موقعیت مکانی JW Marriott Masai Mara Lodge مشرف به سواحل معروف رودخانه تالک و در لبه ذخیره‌گاه، اردوگاهی مرتفع را به مهمانان ارائه می‌دهد که از آنجا می‌توانند ذخیره‌گاه ملی ماسای مارا، مناظر خیره‌کننده، حیات وحش فراوان، و دشت‌های بی‌پایان را کاوش کنند. طرح‌های این اقامتگاه جدید شامل ۲۰ چادر خصوصی، از جمله یک غرفه لوکس و دو سوئیت سایبان‌دار متصل به هم که ایده‌آل برای خانواده‌ها است و هر کدام از سوییت ها دارای تراس خصوصی مشرف به رودخانه است. فضاهای مشترک شامل یک رستوران، بار سالن، اسپا، و یک تراس بزرگ در فضای باز با چاله های آتش است که میزبان اجرای رقص سنتی ماسایی در شب خواهد بود. هدف این اقامتگاه سافاری، استخدام حداکثر ۵۰ نفر از افراد محلی از جامعه ماسایی است و فرصت های یادگیری قوی را برای مهمانانی که به دنبال غوطه ور شدن در فرهنگ قبیله ای ماسایی هستند، ارائه می دهد.

ایجاد شده: 25/اردیبهشت/1402       آخرین ویرایش: 25/اردیبهشت/1402
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...