صفحه اصلی / اخبار خارجی / رشد استراتژیک IHG در حوزه هتل‌های لوکس و سبک زندگی
رشد استراتژیک IHG در حوزه هتل‌های لوکس و سبک زندگی - تصویر 1

رشد استراتژیک IHG در حوزه هتل‌های لوکس و سبک زندگی

ایجاد شده: امروز       آخرین ویرایش: امروز

به گزارش سرویس خارجی ایتنا ؛ شرکت IHG Hotels & Resorts به تقویت جایگاه خود در بخش هتل‌های لوکس و سبک زندگی ادامه می‌دهد و ۲۰ درصد از پروژه‌های جهانی خود را به این بخش اختصاص داده است. 

این رشد شامل افتتاح هتل‌هایی مانند Regent Santa Monica Beach و پروژه‌های جدید برند Six Senses در آمریکا است.

این شرکت در حال گسترش برندهای برتر خود از جمله InterContinental، Kimpton و Vignette Collection در مناطق کلیدی است و هتل‌های جدیدی در مکزیک، ایالات متحده و منطقه کارائیب در دست اجرا دارد.

شرکت IHG همچنین تیم مدیریتی خود را برای افزایش کیفیت خدمات تقویت کرده و در حال سرمایه‌گذاری در توسعه زیرساخت‌های دیجیتال خود است. 


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...