اخبار خارجی
اثر مخرب شبکه‌های اجتماعی بر رفتار گردشگران

اثر مخرب شبکه‌های اجتماعی بر رفتار گردشگران

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز ؛‌ گردشگران به‌جای سیر و سیاحت و مشاهده فرهنگ و سنت و مکان‌های دیدنی و آموختن از آن‌ها، فقط به تولید محتوا فکر می‌کنند. مقاصد گردشگری در سال جاری شاهد افزایش حوادث مربوط به گردشگران بوده است. تخریب چهره مردی روی آثار تاریخی کلوسیوم شهر رم در ایتالیا، نمونه بارز بدتر شدن رفتارهای اجتماعی گردشگران است. ثابت شده است که مردم در تعطیلات و سفر بیشتر رفتارهایی لذت‌جویانه از خود نشان می‌دهند. بنابراین، رفتار مسافران و نمایش آن در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند همچون روی دیگران اثر دومینویی بگذارد و رفتارهای زشت را تقویت و تکرار کند. مجموعه‌ای از رفتارهای بد و ناخوشایند در سفر شناسایی شده است که حاصل شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام است. از آنجا که گردشگران اغلب در هتل‌ها و استراحتگاه‌های دور از جوامع محلی اقامت دارند، ممکن است به‌اشتباه فکر کنند که سفر به مکانی دور از خانه، فرصتی است برای اینکه رفتارهای ناشایست- بدون در نظر گرفتن پیامدهای آن- از خود نشان دهند. آن‌ها اثری را که رفتار و کردارشان بر مردم یا اقتصاد محلی می‌گذارد نادیده می‌گیرند. به اشتراک‌ گذاشتن عکس‌ها و فیلم‌های مکان‌های گردشگری در شبکه‌های اجتماعی اثر زیادی روی بینندگان دارد. وقتی برخی افراد به مکان خاصی می‌روند و عکس‌‌ها و فیلم‌هایی از آنجا منتشر می‌کنند، کاربران دیگر هم می‌خواهند همان رفتار را تکرار کنند. بدین‌ ترتیب، گردشگران به‌جای سیر و سیاحت و مشاهده فرهنگ و سنت و مکان‌های دیدنی و آموختن از آن‌ها، فقط به تولید محتوا فکر می‌کنند.

ایجاد شده: 9/شهریور/1402       آخرین ویرایش: 9/شهریور/1402
رونمایی سوئیس از پاویون خود برای اکسپو ۲۰۲۵

رونمایی سوئیس از پاویون خود برای اکسپو ۲۰۲۵

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز ؛ اکسپو اوزاکا رویدادی است که از ۱۳ آپریل تا ۱۳ اکتبر سال ۲۰۲۵ میلادی با موضوع طراحی جامعه‌ی آینده برای زندگی ما برگزار خواهد شد. از جمله کشورهایی که خود را برای حضور قدرتمند در این رویداد آماده کرده است، کشور سوئیس می‌باشد. چندی پیش بود که سوئیس از کانسپت و طرح پاویون خود برای حضور در اکسپو۲۰۲۵ در سفارت خود در ژاپن در قالب یک کنفرانس مطبوعاتی و با حضور دبیر کل اکسپو ۲۰۲۵ و کمیسر پاویون سوئیس در این رویداد جهانی رونمایی کرد. این پاویون با کلمات کلیدی "سبکی"، "پایداری" و "کیفیت سوئیسی"، نقاط قوت و پایداری نوآورانه‌ی سوئیس را از طریق سه موضوع اصلی زندگی، سیاره و انسان افزوده به نمایش خواهد گذاشت. انتظار می‌رود پاویون سوئیس علاوه بر معماری کروی شکل خود که با پنج گوی تعبیه شده در منظره‌ای سرسبز، به سبب شناخته شدن به عنوان پاویونی با کم‌ترین ردپای زیست محیطی در اکسپو ۲۰۲۵ بسیار مورد توجه قرار گیرد!

ایجاد شده: 24/مرداد/1402       آخرین ویرایش: 24/مرداد/1402
رشد ۲۳ درصدی گردشگر ورودی به اسپانیا

رشد ۲۳ درصدی گردشگر ورودی به اسپانیا

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز ؛ بر اساس داده‌های موسسه ملی آمار اسپانیا، این کشور در شش ماه اول سال ۲۰۲۳ میزبان ۳۷ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۲۸۷ گردشگر بین‌المللی بود که این میزان گردشگر ورودی، ۷ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۱۹۸ نفر (معادل ۲۳.۷ درصد) بیشتر از زمان مشابه سال ۲۰۲۲ بود. بریتانیا با ۷ میلیون و ۷۵۵ هزار و ۵۴۰ نفر گردشگر (معادل ۲۰.۷ درصد از کل گردشگران)، بیشترین میزان گردشگر ورودی اسپانیا را به خود اختصاص داد. در شش ماه اول سال ۲۰۲۳ کل هزینه‌های صورت گرفته توسط گردشگران ورودی اسپانیا با افزایش ۱۰ میلیارد و ۱۳۶ میلیون و ۳۵۰ هزار یورویی (۲۸.۲ درصدی) نسبت به شش ماه اول سال ۲۰۲۲ به ۴۶ میلیارد و ۱۰ میلیون و ۹۵۰ هزار یورو رسید. میانگین هزینه روزانه هر گردشگر ورودی با ۹.۲ درصد افزایش نسبت به زمان مشابه سال قبل به ۱۷۳ یورو رسید. میانگین هزینه کل سفر هر گردشگر ورودی در شش ماه اول سال جاری، ۱ هزار و ۲۲۷ یورو بود که نسبت به شش ماه اول سال، ۲۰۲۲ افزایش ۳.۷ درصدی داشت

ایجاد شده: 21/مرداد/1402       آخرین ویرایش: 21/مرداد/1402
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...