اخبار خارجی
گرایش هتل‌های اروپایی به سمت سازگاری با محیط‌زیست در سال ۲۰۲۴

گرایش هتل‌های اروپایی به سمت سازگاری با محیط‌زیست در سال ۲۰۲۴

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز و طبق گزارش سالانه منتشر شده از سوی وب‌سایت Booking ؛ هتلداران اروپایی به دنبال وقفه طولانی و رکود ناشی از همه‌گیری کرونا، تابستان سال ۲۰۲۳ را موفقیت خوبی برای خود می‌دانستند و پذیرای مهمانان و گردشگران زیادی بودند. آن‌ها همچنین انتظار دارند که شرایط اقتصادی آن‌ها در شش ماه آینده روند مثبتی داشته باشد.در این گزارش همچنین به مواردی همچون پایداری، غذاهای طبخ شده از منابع محلی و همچنین استفاده از هوش مصنوعی اشاره شده است. هتل‌های اتریش و آلمان به دنبال سرمایه‌گذاری بیشتر روی پایداری صنعت گردشگری از رشد قطارها گرفته تا مالیات گرفتن از گردشگران برای حفاظت از محیط‌زیست، به دنبال آن است تا رویکرد سبزتری به خود بگیرد. مطالعه و گزارش سالانه وب‌سایت Booking آشکار کرده که محیط‌زیست اولویت اصلی در هتل‌های اتریش و آلمان است. بیش از ۷۵ درصد از هتل‌های اتریش و ۶۳ درصد از هتل‌های آلمان علاقه خودشان به محصولات و خدمات پایدار را بیان کردند.با این حال، هتل‌های دیگر کشورها نسبت به این مورد علاقه چندانی نداشتند.به طور کلی، هتل‌های بیشتر کشورهای اروپایی علاقه بیشتری نسبت به سرمایه‌گذاری در بخش کارآمدی انرژی و کاهش ضایعات داشتند، خصوصاً به‌خاطر اینکه هزینه‌های انرژی هر ساله در حال افزایش است. هتل‌ها غذاهای گیاهی بیشتری ارائه می‌کنند در سال ۲۰۲۴ میلادی، هتل‌ها تمرکز بیشتری روی ارائه غذاهای گیاهی دارند چراکه می‌خواهند با ترندهای غذا خوردن افراد همسو شوند.طبق این گزارش، هتلداران متوجه افزایش مشتریان خواهان غذاهای گیاهی و بومی شده‌اند و از همین رو، قصد دارند تا غذاهای این چنینی بیشتری را در منوهای خودشان بگنجانند. تقریباً دو سوم از هتل‌های بررسی شده اظهار داشتند که داشتن گزینه‌های گیاه‌خواری در منوی رستوران‌هایشان بسیار مهم است و ۵۴ درصد نیز سعی دارند تا در هتل و رستوران خودشان انواع غذاهای گوشتی و گیاهی را ارائه کنند که مطابق با میل همه افراد باشد.حدود دو سوم نیز به دنبال آن هستند تا از بسته‌بندی‌های بدون پلاستیک استفاده کنند.

ایجاد شده: 12/آبان/1402       آخرین ویرایش: 12/آبان/1402
هتل فونتنبلو در شمال لاس وگاس افتتاح می‌شود

هتل فونتنبلو در شمال لاس وگاس افتتاح می‌شود

به گزارش هتل نیوز ؛ یکی از مشهورترین شرکت‌های هتل‌داری در ایالات متحده، در حال آماده‌سازی هتلی جدید به ارزش ۳.۷ میلیارد دلار در لاس‌وگاس است.  قرار است که هتل فونتنبلو لاس وگاس در تاریخ ۱۳ دسامبر، با مساحت ۲۵ هکتار در شمال لاس وگاس استریپ، بین مرکز همایش لاس وگاس و هتل و کازینوی صحرا افتتاح شود. نمای درخشان این هتل، از مسیر مسابقه اتومبیل‌رانی فرمول یک در لاس وگاس قابل مشاهده خواهد بود. این هتل، جدیدترین هتل در استریپ از زمان افتتاح هتل Resorts World در سال ۲۰۲۱ است. ساخت این هتل ۳,۶۴۴ اتاقه، ۲۳ سال طول کشیده و پروسه ساخت و ساز از زمان خرید زمین توسط جفری سافر، رئیس و مدیر عامل شرکت توسعه فونتنبلو در سال ۲۰۰۰ آغاز شده است. ساخت این هتل در سال ۲۰۰۸ به دلیل رکود بزرگ در آمریکا متوقف شد. در آن زمان، ۷۰ درصد ساخت ساختمان تکمیل شده و به مدت ۱۲ سال در همین مرحله باقی ماند. سرانجام، پروژه قبل از دوران همه‌گیری کرونا از سر گرفته شد. برت مافسون، رئیس توسعه فونتنبلو، گفته که این هتل یک «تجربه ۶ ستاره» را ارائه می‌دهد که بر اساس ترجیحات فردی طراحی شده است.

ایجاد شده: 10/آبان/1402       آخرین ویرایش: 10/آبان/1402
از روتختی هوشمند شیائومی رونمایی شد

از روتختی هوشمند شیائومی رونمایی شد

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز : از روتختی برقی میجیا (برند زیرشاخه‌ی شیائومی) با ابعاد ۱٫۵ در ۲ متر رونمایی شد. این روتختی که با قیمت ۴۹۹ یوان (معادل ۶۱ دلار آمریکا) دردسترس خریداران قرار دارد، درمقابل آب مقاوم است و هنگام استفاده از آن نباید نگران برق‌گرفتگی باشید.  هسته‌ی سرامیکی ۴۰۰ واتی روتختی میجیا، گرما را به‌سرعت به بدن منتقل و از گرم نگه‌داشتن ساق پا مطمئن می‌شود. این روتختی سروصدای خاصی ندارد و تنها ۲۵ دسی‌بل صدا تولید می‌کند که آزاردهنده نیست. یکی از امکانات هیجان‌انگیز روتختی جدید شیائومی، همگام‌سازی با اپلیکیشن Mi Home است که به کاربران اجازه می‌دهد تا دما را برای مراحل مختلف خوابشان تنظیم کنند. برای راحتی بیشتر کاربر، امکان دستور صوتی ازطریق Xiao Ai Assistant نیز وجود دارد. عملکرد ضدکنه‌ی روتختی میجیا در دمای ۶۵ درجه، خیال مصرف‌کننده را از بابت بهداشت کاملاً آسوده می‌کند. روتختی هوشمند شیائومی کم‌مصرف است و هر شب تنها ۰٫۷ کیلووات‌ساعت برق مصرف می‌کند. از ویژگی‌های دیگر محصول نوآورانه‌ی شیائومی می‌توان به سطوح محافظتی دربرابر گرمای بیش‌ازحد و برق‌گرفتگی و باکتری اشاره کرد.

ایجاد شده: 8/آبان/1402       آخرین ویرایش: 8/آبان/1402
گوگل مپس به چندین قابلیت هوش مصنوعی مجهز می‌شود

گوگل مپس به چندین قابلیت هوش مصنوعی مجهز می‌شود

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز ؛ گوگل مپس (Google Maps) در چند وقت آینده به چندین قابلیت هوش مصنوعی از جمله یک نمای همه‌جانبه جدید برای نمایش مسیر مجهز می‌شود. زمانی که کاربران مسیری برای رانندگی، پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری دریافت می‌کنند، گوگل مپس حالا یک «تجربه چند بعدی» به آن‌ها ارائه می‌کند که می‌تواند مسیر دوچرخه، پیاده‌روها، تقاطع و مکان‌های پارک را در طول مسیر نشان دهد. این تجربه همه‌جانبه در حال حاضر برای کاربران اندروید و iOS برخی شهرهای مهم جهان از جمله آمستردام، لاس‌وگاس، لندن، لس آنجلس، نیویورک، پاریس و توکیو ارائه شده است. علاوه بر این نمای همه‌جانبه برای مسیرها، جستجو با Live View اکنون جایگزین Lens در مپس شده است. سیستم جدید از هوش مصنوعی و واقعیت افزوده استفاده می‌کند تا جهت‌یابی دقیقی را به کاربران ارائه کند. همچنین از طریق یک نوار جدید می‌توانید اطلاعات مربوط به کیفیت هوا را نیز مشاهده کنید و با کمک هوش مصنوعی می‌توان مشخص کرد که در یک زمان معین چند خودرو ممکن است در جاده و مسیر شما حضور داشته باشند.

ایجاد شده: 6/آبان/1402       آخرین ویرایش: 6/آبان/1402
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...