اخبار خارجی
افزایش تقاضای گردشگری بین‌المللی در ترکیه

افزایش تقاضای گردشگری بین‌المللی در ترکیه

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز ؛ صنعت گردشگری ترکیه در سال ۲۰۲۴ با تقاضای چشمگیر گردشگری بین‌المللی روبرو است و تحلیل‌های متخصصان نشان می‌دهد که تقاضا از بازارهای اصلی مانند بریتانیا، آلمان و روسیه نسبت به سال گذشته به شدت افزایش یافته است. نمایندگان بخش گردشگری ترکیه پیش‌بینی می‌کنند که در سال ۲۰۲۴، سفر به این کشور بین ۵ تا ۱۰ درصد افزایش خواهد یافت. آنها همچنین بیان داشته‌اند که بازار گردشگری اروپا در حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد رشد خواهد کرد، در حالی که بازار مشترک‌المنافع کشورهای مستقل به ثبات خود باقی خواهد ماند. رئیس فدراسیون هتلداران ترکیه، با اشاره به شروع پرشور سال ۲۰۲۴ در حوزه گردشگری، اظهار کرده است که بریتانیا مانند روسیه و آلمان به یکی از بازارهای اصلی و حیاتی ترکیه تبدیل شده و توسعه آن برای کشور امکانات فراوانی را ایجاد خواهد کرد.

ایجاد شده: 5/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 5/بهمن/1402
گروه هتل رادیسون رکورد جدیدی را ثبت کرد

گروه هتل رادیسون رکورد جدیدی را ثبت کرد

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز ؛ گروه هتل رادیسون، یکی از بزرگترین شرکت‌های هتلداری در جهان، سال ۲۰۲۳ را با رشد فوق العاده به پایان رساند، این شرکت با افتتاحیه ها و توافق نامه های جدید، بیش از ۳۰,۰۰۰ اتاق را به مجموعه بین المللی ۱۰ برند پیشرو خود اضافه کرد. این رشد چشمگیر، نشان دهنده موفقیت طرح تحول رادیسون است که در سال ۲۰۱۸ آغاز شد. این طرح بر روی بهبود کیفیت محصولات و خدمات، نوآوری و گسترش حضور جهانی شرکت متمرکز شده است. در سال ۲۰۲۳، رادیسون بلو، برند پیشرو این گروه، همچنان برای دوازدهمین بار متوالی به عنوان بزرگترین برند بخش شمالی اروپا شناخته شد. این برند با افتتاحیه های جدید در سراسر اروپا، به رشد خود ادامه داد. رئیس توسعه جهانی گروه هتل‌های رادیسون، گفته از صاحبان و کارکنان هتل‌هایمان تشکر می‌کنیم که به ما کمک کردند تا به بالاترین رکورد دست یابیم و سال ۲۰۲۳ را با قدرت به پایان برسانیم. ما انتظار داریم سال ۲۰۲۴ ادامه سال ۲۰۲۳ باشد زیرا تورم کاهش یافته و علاقه سرمایه گذاران به این بخش ادامه دارد.

ایجاد شده: 5/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 5/بهمن/1402
عربستان وسط بیابان دریاچه مصنوعی می‌سازد

عربستان وسط بیابان دریاچه مصنوعی می‌سازد

به گزارش سرویس خارجی تور نیوز ؛ گروه معماری و ساخت‌وساز Webuild قراردادی به ارزش ۴.۷ میلیارد دلار برای ساخت یک دریاچه مصنوعی در تروجنا (Trojena)، یکی از بخش‌های بزرگ طرح جدید و پرهزینه عربستان سعودی با نام پروژه Neom، امضا کرده است. این پروژه جدید شامل سه سد برای ایجاد دریاچه آب شیرین به طول ۲.۸ کیلومتر می‌شود. بر این اساس قرار است یک سازه در مقابل سد اصلی به نام The Bow ساخته شود که روی یک دره با یک دریاچه مصنوعی در پشت آن قرار می‌گیرد و شامل یک هتل، مناطق مسکونی و یک دهلیز بزرگ می‌شود. سد اصلی از بتن غلتکی (RCC) ساخته خواهد شد و ۱۴۵ متر ارتفاع، ۴۷۵ متر طول و حجم تقریبی ۲.۷ میلیون متر مکعب خواهد داشت. سد دوم نیز با RCC و سد سوم به‌صورت سنگی با حجم ۴.۳ میلیون متر مکعب خواهد بود. این دریاچه مصنوعی، مساحتی معادل ۱.۵ کیلومتر مربع را پوشش می‌دهد و دارای جزیره‌ای برای غواصی و منطقه گیاه‌شناسی است. گروه Webuild اعلام کرده انتظار دارد ۱۰ هزار نفر از جمله پرسنل مستقیم و سایرین در این ساخت و ساز مشارکت داشته باشند.

ایجاد شده: 5/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 5/بهمن/1402
پیش‌بینی حضور ۱۵ میلیون توریست در زمان برگزاری المپیک ۲۰۲۴ پاریس

پیش‌بینی حضور ۱۵ میلیون توریست در زمان برگزاری المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز ؛ انتظار می‌رود حدود ۱۵ میلیون توریست برای تماشای بازی‌های المپیک به پاریس سفر کنند. پاریس در حالی برای المپیک ۲۰۲۴ در تابستان آماده می‌شود که هتل‌ها نیز در حال آماده‌سازی با افزایش قیمت نجومی هستند. هتل‌های ۳ و ۴ ستاره در پاریس برای شب افتتاحیه المپیک قیمت‌ها را ۳ برابر کرده‌اند. در مجموع از ۸۰ هتل نظرسنجی و مشخص شد قیمت‌ها برای شب ۲۶ جولای به طور متوسط ۱۰۳۳ یورو (۱۱۲۸ دلار) است که نسبت به نرخ قبل ۲۲۶ درصد افزایش دارد. با وجود بالا بودن قیمت‌ها، هتل‌ها شاهد تقاضای بالایی بودند. ۷ ماه قبل از بازی‌های المپیک، نیمی از هتل‌هایی که گروه فرانسوی با آنها تماس گرفته بودند، گفتند که به طور کامل رزرو شده‌اند.  شرکت Airbnb از پاریسی‌ها خواسته شده تا در خانه‌های خود را به روی توریست‌ها باز بگذارند چون این برنامه به کاهش قیمت‌ها کمک می‌کند. 

ایجاد شده: 16/دی/1402       آخرین ویرایش: 16/دی/1402
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...