به گزارش سرویس خارجی ایتنا ؛ شرکت هواپیمایی امارات با ارائه خدمات گسترده و ایجاد محیطی امن و راحت، گامی مؤثر در راستای حمایت از مسافران دارای اوتیسم برداشته است.
این اقدام که با آموزشهای تخصصی به کارکنان آغاز شده، تلاش دارد تا نیازهای این گروه از مسافران به بهترین شکل برآورده شود.
امارات با ارائه راهنماهای حسی دیجیتال، امکان برنامهریزی دقیقتر سفر و آشنایی با محیط فرودگاه و هواپیما را برای مسافران دارای اوتیسم فراهم کرده است.
همچنین، محصولات ویژهای نظیر اسباببازیهای آرامشبخش و وسایل کمکی برای کاهش اضطراب در اختیار این مسافران قرار میگیرد.
امارات با همکاری فرودگاههای دبی و سازمانهای گردشگری، در تلاش است تا دبی را به اولین مقصد گردشگری دوستدار افراد دارای اوتیسم در خاورمیانه تبدیل کند.