صفحه اصلی / کتابخانه بین المللی / فرایند پذیرش و تسویه حساب: مدیریت عملیات هتل + فایل PDF
فرایند پذیرش و تسویه حساب: مدیریت عملیات هتل + فایل PDF - تصویر 1

فرایند پذیرش و تسویه حساب: مدیریت عملیات هتل + فایل PDF

15,000 تومان
ایجاد شده: 8/مرداد/1398       آخرین ویرایش: 8/مرداد/1398

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب فرایند پذیرش و تسویه حساب ( Check in -Check Out - Managing Hotel Operations ) برای دوره‌های مدیریتی در هتل مناسب است که بر عملیات فرانت آفیس یا مدیریت هتل، تمرکز دارند.

این کتاب معمولا در کنار دوره‌های آموزشی دیگر از قبیل خانه‌داری، حسابداری، بازاریابی یا منابع انسانی هتل، تدریس می‌شود و در نسخه نهم خود نیز همچنان هدایت پیشرو در مدیریت عملیات سودآور یک هتل را به عهده دارد. 

کتاب "فرایند پذیرش و تسویه حساب؛ مدیریت عملیات هتل" در نسخه جدید خود به طور گسترده‌ای اصلاح شده که این نشان‌دهنده تغییرات سریع در صنعت هتلداری و سازگاری این کتاب با تغییرات است.

مطالب این کتاب حاوی جزئیات پرمغز در خصوص بهترین شیوه‌های عملیاتی و مسیرها در آینده است و بیشترین پوشش را در زمینه محتوای اختصاصی انجام داده است.

دانشجویان هتلداری با مطالعه مطالب این کتاب، قادر خواهند بود تا بر اساس جریان تجربه میهمان به درک ذهنی قوی از این فرایند دست پیدا کنند. این فرایند را می‌توان در مراحل رزرو، ورود، ثبت‌نام، خرید خدمات، خروج، صدور صورتحساب و ثبت، خلاصه کرد.

کتاب "فرایند پذیرش و تسویه حساب؛ مدیریت عملیات هتل" بخش اقامتی هتل را به طور کامل پوشش داده است و علاوه بر مطالب ذیل را به صورت جدی مورد بررسی قرار می‌دهد.

  • صعود در فضای کسب و کار بین‌المللی
  • عملیات سبز
  • منابع مالی جدید
  • بوتیک هتل و مجموعه‌های شهری
  • استراتژی‌های جدید در فرایند رزرو

جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...