صفحه اصلی / کتابخانه بین المللی / بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در صنعت گردشگری و هتلداری + فایل PDF
بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در صنعت گردشگری و هتلداری + فایل PDF - تصویر 1

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در صنعت گردشگری و هتلداری + فایل PDF

15,000 تومان
ایجاد شده: 10/آبان/1397       آخرین ویرایش: 23/تیر/1398

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در صنعت گردشگری و هتلداری ( Social Media Marketing in Tourism and Hospitality ) در رابطه با پیشرفت‌های مداوم رسانه‌های اجتماعی مرتبط با صنعت هتلداری و گردشگری است که تاثیرات ایجاد شده بر عرضه و تقاضا را نشان می‌دهد.

این کتاب شامل ترکیبی از مفاهیم تئوری و عملی است و تجاربی از محیط واقعی کسب و کار را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد.

کتاب بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در صنعت گردشگری و هتلداری شامل سه بخش است که اولین بخش آن عبارت است از خلاصه‌ای از گرایش‌های اخیر در رسانه‌های اجتماعی و محتوایی که توسط کاربران، تولید می‌شود و به تشریح مفاهیمی می‌پردازد که اغلب به اشتباه به صورت هم‌معنی استفاده می‌شوند. از سوی دیگر مفهوم دیجیتالی کردن تبلیغات دهان به دهان نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بخش دوم کتاب به بررسی تاثیرات رسانه‌های اجتماعی بر رفتار مسافر و گردشگران در هر مرحله از سفر می‌پردازد. در حقیقت در این بخش تاثیرات رسانه‌‌ای بر رفتار تامین‌کنندگان موارد اولیه و فرصت‌ها و تهدیدات موجود در این فرایند مورد تحلیل قرار می‌گیرد.

بخش سوم و پایانی کتاب نیز به بررسی روندهای فناوری بازاریابی از طریق تلفن همراه در آینده و روش‌های ممکن برای نظارت بر این شبکه‌ها با استفاده از شاخص‌های عملکرد، می‌پردازد. چگونگی افزایش وفاداری مشتریان از طریق ارتباطات الکترونیکی در کنار ایجاد تاثیرات چشمگیر بر فروش و درآمد از دیگر مطالب مطرح در این بخش از کتاب است.

جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...