گروه جامع و تخصصی صنعت هتلداری ایران
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398
انگلیسی
لبخند بخشی از یونیفرم ماست
Mon, May 20, 2019
هتل کلاب حساب کاربری من
 صفحه اصلی / هتل کتاب / مدیریت گردشگری و خدمات میهمان‌نوازی + فایل PDF
مدیریت گردشگری و خدمات میهمان‌نوازی + فایل PDF - تصویر 1

مدیریت گردشگری و خدمات میهمان‌نوازی + فایل PDF

15,000 تومان
9/آبان/1397

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب مدیریت گردشگری و خدمات میهمان‌نوازی ( Managing Tourism and Hospitality Services ) با هدف ارتقای درک نظری و عملی مدیریت کیفیت در هتلداری منتشر شده است. در ادامه نگاهی داریم به بخش‌های مختلف این کتاب.

  • قسمت اول این کتاب در مورد "مدیریت رضایت مشتری" است.
  • قسمت دوم بر مسائل ساختاری، به ویژه رقابت و همکاری در این صنعت تمرکز دارد.
  • قسمت سوم در رابطه با "درک رضایت مشتری و عملکرد روابط در صنعت" است.

این فصل با ارائه گزارش، انتقاد و تحلیل راجع به نمونه‌هایی از بهبود خدمات هتلداری، نکاتی بسیار عملی را ارائه می‌دهد.

  • قسمت چهارم در مورد تجارب کسانی است که در این صنعت مشغول به کار هستند.
  • قسمت پنجم که فصول نهایی کتاب است بر روش‌های تحقیق در مدیریت هتلداری تمرکز دارد.

جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...