گروه آموزشی هتلنیوز - کتاب مدیریت گردشگری و خدمات میهماننوازی ( Managing Tourism and Hospitality Services ) با هدف ارتقای درک نظری و عملی مدیریت کیفیت در هتلداری منتشر شده است. در ادامه نگاهی داریم به بخشهای مختلف این کتاب.
قسمت اول این کتاب در مورد "مدیریت رضایت مشتری" است.
قسمت دوم بر مسائل ساختاری، به ویژه رقابت و همکاری در این صنعت تمرکز دارد.
قسمت سوم در رابطه با "درک رضایت مشتری و عملکرد روابط در صنعت" است.
این فصل با ارائه گزارش، انتقاد و تحلیل راجع به نمونههایی از بهبود خدمات هتلداری، نکاتی بسیار عملی را ارائه میدهد.
قسمت چهارم در مورد تجارب کسانی است که در این صنعت مشغول به کار هستند.
قسمت پنجم که فصول نهایی کتاب است بر روشهای تحقیق در مدیریت هتلداری تمرکز دارد.
جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.