گروه آموزشی هتلنیوز - کتاب مدیریت استراتژیک در صنعت گردشگری، هتلداری و رویدادها ( Strategic Management for Tourism, Hospitality and Events ) مفاهیمی ضروری برای دانشجویان در این حوزهها دارد که برای اولین بار وارد این صنایع میشوند.
این کتاب با ادغام تعداد زیادی از مطالعات موردی مبتنی بر صنعت و نمونههای مختلف، تئوریهای این صنایع را با عمل پیوند میزند.
از جمله سرفصلهای موجود در این کتاب عبارت است از:
این کتاب یک منبع ضروری برای دانشجویان گردشگری، میهماننوازی و رویدادهاست.
جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.