صفحه اصلی / کتابخانه بین المللی / بازاریابی و رفتار مصرف‌کننده در صنعت هتلداری + فایل PDF
بازاریابی و رفتار مصرف‌کننده در صنعت هتلداری + فایل PDF - تصویر 1

بازاریابی و رفتار مصرف‌کننده در صنعت هتلداری + فایل PDF

15,000 تومان
ایجاد شده: 30/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 30/اردیبهشت/1398

گروه آموزشی هتل‌نیوز – کتاب بازاریابی و رفتار مصرف‌کننده در صنعت هتلداری ( Hospitality Marketing and Consumer Behavior ) تلاش می‌کند تا چگونگی ایجاد خاطرات و تجربیات شاد برای میهمانان در این صنعت را تشریح کند.

ایجاد یک تجربه بی‌نظیر و شاد، یک فرایند کلیدی است که بر سودآوری و رشد یک شرکت هتلداری تاثیر چشمگیری دارد. بر اساس نظرات خوانندگان، این کتاب عوامل جدیدی را مورد بررسی قرار می‌دهد که موجب ایجاد تجربیات مثبت و شاد برای میهمانان می‌شوند.

این کتاب در رابطه با بازاریابی و رفتار میهمان در صنعت هتلداری، مطالب خوب و ارزنده‌ای را ارائه می‌کند. در محتوای فصول مختلف این کتاب می‌توان به این نکته اشاره داشت که سعی شده است تا پویایی اقتصادهای نو ظهور، بررسی و تشریح شده و درس‌هایی از بهترین شیوه‌های عملیاتی در سراسر جهان در حوزه هتلداری گردآوری شود.

از جمله مهمترین سرفصل‌های این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

  • تجریه میهمان
  • چگونه تجربه‌ای فراموش نشدنی برای میهمانان ایجاد کنیم؟
  • درس‌هایی از ایجاد تجربه میهمان
  • ارزیابی کیفیت غذا، خدمات و تجربه میهمان
  • شایستگی‌های سرمایه انسانی
  • جنبه‌های کیفیت
  • قیمت‌گذاری
  • تکنولوژی
  • رسانه‌های اجتماعی 

جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...