گروه جامع و تخصصی صنعت هتلداری ایران
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398
انگلیسی
لبخند بخشی از یونیفرم ماست
Mon, May 20, 2019
هتل کلاب حساب کاربری من
 صفحه اصلی / هتل کتاب / بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در صنعت گردشگری و هتلداری + فایل PDF
بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در صنعت گردشگری و هتلداری + فایل PDF - تصویر 1

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در صنعت گردشگری و هتلداری + فایل PDF

15,000 تومان
10/آبان/1397

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در صنعت گردشگری و هتلداری ( Social Media Marketing in Tourism and Hospitality ) در رابطه با پیشرفت‌های مدوام رسانه‌های اجتماعی مرتبط با صنعت هتلداری و گردشگری است که تاثیرات ایجاد شده بر عرضه و تقاضا را نشان می‌دهد.

این کتاب شامل ترکیبی از مفاهیم تئوری و عملی است و تجاربی از محیط واقعی کسب و کار را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد.

کتاب بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در صنعت گردشگری و هتلداری شامل سه بخش است که اولین بخش آن عبارت است از خلاصه‌ای از گرایش‌های اخیر در رسانه‌های اجتماعی و محتوایی که توسط کاربران، تولید می‌شود و به تشریح مفاهیمی می‌پردازد که اغلب به اشتباه به صورت هم‌معنی استفاده می‌شوند. از سوی دیگر مفهوم دیجیتالی کردن تبلیغات دهان به دهان نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بخش دوم کتاب به بررسی تاثیرات رسانه‌های اجتماعی بر رفتار مسافر و گردشگران در هر مرحله از سفر می‌پردازد. در حقیقت در این بخش تاثیرات رسانه‌‌ای بر رفتار تامین‌کنندگان موارد اولیه و فرصت‌ها و تهدیدات موجود در این فرایند مورد تحلیل قرار می‌گیرد.

بخش سوم و پایانی کتاب نیز به بررسی روندهای فناوری بازاریابی از طریق تلفن همراه در آینده و روش‌های ممکن برای نظارت بر این شبکه‌ها با استفاده از شاخص‌های عملکرد، می‌پردازد. چگونگی افزایش وفاداری مشتریان و توقیت ارتباطات الکترونیکی در کنار ایجاد تاثیرات چشمگیر بر فروش و درآمد از دیگر مطالب مطرح در این بخش از کتاب است.

جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...