کلید واژه ها در فرایند احوال پرسی:
صبح به خیر...
بعد از ظهر به خیر...
عصر به خیر...
از القاب جناب/ بانو یا اسم اشخاص (اگر آن را می دانید) استفاده کنید.
چرا استفاده از نام مهمانان از استانداردهای هتل است؟
زیرا این کار حس خاص بودن در میهمان ایجاد می کند، حالتی شخصی است و نشان می دهد که شما زحمت ویژه ای برای آن میهمان کشیده اید.
از چه راه هایی می توانید نام مهمانان را بدانید؟
از طریق مکالمه ای که با مهمان دارید، کارت کلید، اطلاعات برنامه ها، یا تنها از طریق پرسیدن از خود مهمان.
به محض دانستن آن، از فرصت استفاده کنید تا آن را به کار ببرید و حواستان به عکس العملی که دریافت می کنید باشد.