صفحه اصلی / آداب معاشرت / تجربه ی استقبال (بخش اول)
تجربه ی استقبال (بخش اول) - تصویر 1

تجربه ی استقبال (بخش اول)

ایجاد شده: 7/شهریور/1398       آخرین ویرایش: 7/شهریور/1398

هتل داران می توانند در هر تجربه مهمان، از قدرت استقبال و تاثیر گذاری آن چه در داخل و چه در خارج از مجموعه ی هتل استفاده کنند.

سیاست های استقبال می تواند برای زمان ها ی مختلف ورود و با توجه به اطلاعات شخصی هر میهمان، توسعه پیدا کند.

برای مسافرانی که دیر از راه می رسند باید چیز آرامش بخشی در اتاقشان حاضر باشد تا ابتدا استرس و خستگی سفر از آنان دور شود، سپس به برنامه ی استقبال برسند.

واحد های خانه داری می توانند آموزش ببینند تا برای مهمانانی که دیر از راه می رسند، یک نوشیدنی یا خوراکی مناسب مانند چای بابونه یا کلوچه های گرم اماده کنند.

یکی از مهمترین مواردی که انها باید آماده کنند یک یادداشت استقبال است که مهمانان را از تأخیرشان مطلع کند.

این یادداشت باید شامل پیشنهاد کمکی در جهت راحتیشان حتی در دیرترین ساعات باشد.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...