صفحه اصلی / آداب معاشرت / آداب معاشرت خانه داری
آداب معاشرت خانه داری - تصویر 1

آداب معاشرت خانه داری

ایجاد شده: 9/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 10/اردیبهشت/1398

برخورد روزانه با مردم نشان دهنده ی نیازها، خواسته ها و انتظارات آنان می باشد که نیازمند مهارت های خاص، سیاستمداری و نگرش مثبت همراه با دانش و انعطاف پذیری است.

چرا آداب معاشرت در بخش خانه داری امری چالش برانگیز است؟

کارکنان بخش خانه داری، نماینده ی هتل هستند. آنان نیز همچون سایر کارکنان هتل موظفند تشریفات خدماتی تعیین شده برای مشتریان را به کار گیرند.

  • هر شرایطی که با آن رو به رو می شویم متفاوت با دیگریست.
  • هر میهمانی متفاوت با میهمان دیگر است.
  • کارمندان هیچ کنترلی روی شرایط به وجود آمده بر اساس نگرش ها، نیازها، انتظارات و تجربیات هر میهمان، ندارند.

جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...