صفحه اصلی / آداب معاشرت / تجربه ی استقبال (بخش دوم)
تجربه ی استقبال (بخش دوم) - تصویر 1

تجربه ی استقبال (بخش دوم)

ایجاد شده: 30/مهر/1398       آخرین ویرایش: 30/مهر/1398

هنگام صرف غذا، میزبانان و پیش خدمتان، موظفند همراه با سرو غذا به مهمانان خوش آمد بگویند

درک این نکته که مهمان باید هنگام صرف غذا احساس راحتی کند، بسیار ارزشمند است.

کودکان، انواع فرصت ها را برای سیاست های استقبال منحصر به فرد در اختیار ما می گذارند.

به گفته یکی از مهمانان گروه هتلهای هیلتون: "من همیشه از کارمند فرانت آفیس سپاسگذارم که هم زمان با استقبال از من، به پسر 8ساله ام نیز خوش آمد گویی می کند."

گاهی اوقات یک هدیه ی کوچک ( مثل یک بازی فکری یا حتی یک شکلات کوچک) برای مشغول کردن بچه ها، هنگامی که والدینشان در حال پر کردن فرم ها یا تحویل دادن وسایل شان هستند، می تواند موجب راحتی والدین شده و همچنین برای کودکان بسیار سرگرم کننده باشد.

به دلیل اظهار خوش آمد گویی و ابراز سپاسگزاری است که در جواب "متشکرم" می گوییم:"خواهش میکنم".

این کلمات ساده نشان دهنده ی قدردانی ما برای هر چیز کوچکی است که اتفاق می افتد.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...