🔴 هتلهایی با دو برند متفاوت (Dual-Brand Hotels)
شرکتی که دو هتل را که هر کدام جداگانه فعالیت میکنند، با یکدیگر ادغام میکند.
این دو هتل معمولاً دارای مقیاس اقتصادی یکسان هستند که از اشتراک منابع موجود در دو هتل مانند عملیات بک آفیس حاصل میشود.
معمولاً چنین شرکتهایی، دو برند از یک شرکت مادر را ترکیب میکنند.
گاهی نیز نمونههایی دیده شده است که بر روی ساختمان یک هتل، دو پرچم از دو شرکت هتلداری متفاوت نیز افراشته شده است.
در برخی از موارد، هتلهایی با سه یا بیش از سه برند متفاوت نیز دیده شده است.