صفحه اصلی / مدیریت هتلداری / تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ مدیریت نظرسنجی
تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ مدیریت نظرسنجی - تصویر 1

تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ مدیریت نظرسنجی

ایجاد شده: 21/خرداد/1399       آخرین ویرایش: 21/خرداد/1399

درنهایت، نظر مثبت میهمانان منجر به بهبود نرخ تبدیل می‌شوند. 

در واقع هنگامی که دو هتل کالای مشابه را ارائه می‌دهند، یکی از آنها با نظرسنجی مثبت توسط مشتریان انتخاب می‌شود. 

به همین دلیل برای به حداکثر رساندن درآمد، مهم است که یک استراتژی جامع مدیریت نظرسنجی و بازخورد داشته باشید.

این روش به معنای تلاش برای ارائه یک تجربه عالی به مشتری، ترغیب میهمانان به نظرسنجی و بازخورد ارسال شده در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی است.

به حداکثر رساندن درآمد در صنعت هتلداری وابسته به اجرای راهکارهای مناسب قیمت‌گذاری است که بخش مهمی از استراتژی مدیریت درآمد شماست.

به طور معمول، این امر نیاز به استفاده از پیش‌بینی برای تقاضا و همچنین تنظیم نرخ اتاق به صورت استراتژیک، استفاده از تکنیک‌های متقابل فروش و مدیریت بازخورد آنلاین مشتری دارد.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...