صفحه اصلی / آداب معاشرت / تجربه ی استقبال (بخش سوم)
تجربه ی استقبال (بخش سوم) - تصویر 1

تجربه ی استقبال (بخش سوم)

ایجاد شده: 30/مهر/1398       آخرین ویرایش: 30/مهر/1398

راه های بسیاری وجود دارد تا از قدرت استقبال کردن به عنوان یک استراتژی کلیدی ارائه ی خدمات استثنایی، بهره برد.


نکات زیر را به خاطر بسپارید و پیشرفت پروسه ی فکری استقبال را نیز در نظر بگیرید:


تشخیص دهید چگونه مهمانان می توانند حس کنند مورد استقبال قرار گرفته اند.

ارتباط چشمی مستقیم، یک لبخند و کلمات صادقانه در هر نقطه از ارتباط می تواند پاسخ احساسی مثبتی را در مهمانان به وجود بیاورد.


خودتان را معرفی کنید.

با این کار شما خوش آمد گویی خود از مهمان را نشان می دهید و همچنین موجب راحتی و آرامش بیشتر مهمانان می شوید.

مهمانان را بررسی کرده و ارزیابی کنید که آیا از آنها به خوبی استقبال شده یا عصبی و ناراحت به نظر می رسند.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...